BIURO PRASOWE
Lipton, 21.10.2008
Wybierz swój ulubiony kubek i dowiedz się, co inspiruje gwiazdy do działania!
Co inspiruje i motywuje gwiazdy do działania i tworzenia? Każdy, kto choć raz się nad tym zastanawiał, może się tego dowiedzieć ze specjalnie zaprojektowanych kubków i kubasów Lipton, które już w połowie listopada znajdą się na sklepowych półkach. W tym roku swoim źródłem inspiracji podzielą się z nami Krystyna Janda, Anita Lipnicka oraz Wojciech Mann.
Codzienność bywa nużąca, dlatego ważne jest, żeby odszukać w niej pasję, która pozwoli czerpać przyjemność ze zwykłej chwili. Gwiazdami, które w tym roku specjalnie dla nas zamieniły się w designerów i zaprojektowały wzory na kubkach, dołączonych do herbaty Lipton, są: aktorka i reżyserka Krystyna Janda, dziennikarz muzyczny Wojciech Mann oraz piosenkarka Anita Lipnicka. Każda z gwiazd związana jest z inną dziedziną showbiznesu, jednak łączy je perfekcjonizm w życiu zawodowym, ogromna popularność i sympatia, jaką są darzone przez publiczność. Specjalne kubki zaprojektowane przez tych artystów ozdobione są symbolami związanymi z pasjami ich życia. Od każdej z gwiazd otrzymamy na kubku "łyk" inspiracji, czyli krótką radę, która pobudza optymizm i dopinguje do działania.
Krystyna Janda za pomocą swojego kubka będzie starała się nas przekonać, iż: "Ważne żeby odnaleźć smak szczęścia w codzienności". Na jej kubeczku widnieje maska - symbol teatru i zarazem pasji Krystyny Jandy. Wojciech Mann, znany dziennikarz muzyczny i radiowiec, umieścił na swoim kubku słuchawki. Jak sam zauważa "Czasem z rozpędu wymyśli się więcej niż się spodziewało". Warto więc dać się ponieść chwili, spędzonej z kubkiem aromatycznej i smacznej herbaty w ręku. Natomiast Anita Lipnicka, która zdecydowała się umieścić na swoim projekcie mikrofon stara się tchnąć w nas odrobinę optymizmu i przypomina, że "Przed nami jeszcze wiele pięknych chwil".
Wszystkie gwiazdy włożyły dużo serca i entuzjazmu w swoje projekty i podczas akcji promocyjnej, każda z nich będzie starała się nas skusić by wybrać właśnie jej kubek, bo jak same mówią, to on jest najładniejszy, najciekawszy i najbardziej atrakcyjny. Chociaż kubki mają różne wzory, razem stanowią ciekawy komplet, dlatego warto zebrać całą kolekcję.
Kubki będą dołączone do herbat: Lipton Yellow Label Tea oraz Lipton Earl Grey. Oryginalnym i niespotykanym dotąd pomysłem jest przygotowanie dwóch rozmiarów kubków. Dzięki temu każdy może dłużej rozkoszować się smakiem swojej ulubionej herbaty Lipton, w duuużym kubasie o pojemności 500 ml. Dołączony będzie on do opakowań ze 100 torebkami herbaty. O poranku, gdy każda minuta jest na wagę złota idealną wielkością będzie NIEwielki kubek o pojemności 220 ml, który dostępny będzie w zestawie z opakowaniem 50 torebek herbaty. Zestawy promocyjne będą w sprzedaży już od połowy października.
Wszystkie szczegóły dotyczące akcji promocyjnej znaleźć można od połowy listopada na stronie www.lipton.pl. Tam też można wziąć udział w wielu ciekawych i inspirujących grach, w których nagrodami są zestawy unikalnych kubków gwiazd oraz herbat Lipton.
***
Kontakt z mediami:
Partner of Promotion, Agencja PR
Agnieszka Jędrzejczyk
Senior Account Executive
Telefon: (22) 858 74 58 wew. 15
e-mail:
Małgorzata Sałkowska
Account Executive
Telefon: (22) 858 74 58 wew. 18
e-mail: