BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 06.07.2005

Partnersi dzieciom


Agencja public relations Partner of Promotion została partnerem kampanii społecznej "Daj im przyszłość". Umowa o współpracy w zakresie działań PR została podpisana z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawy.
Głównym celem kampanii "Daj im przyszłość" jest zwrócenie uwagi na problem społeczny, jakim jest powszechne uprzedzenie wobec osieroconych dzieci wychowywanych
w Państwowych Domach Dziecka, popularyzacja idei opieki zastępczej oraz pozyskanie zrozumienia dla tej idei wśród mieszkańców Warszawy. Zadaniem Partner of Promotion jako partnera kampanii będzie współpraca z Biurem Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy w zakresie bieżących działań public relations skierowanych do mediów oraz wybranych grup otoczenia.

- Dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu Partnerów zdecydowanie zwiększył się krąg odbiorców docelowych, do których kierowana jest kampania. Idea tworzenia Rodzinnych Domów Dziecka jest bardzo słuszna i wymaga zwielokrotnionego nakładu sił. Tym bardziej doceniam podjęte przez Partner of Promotion działania zmierzające do zmiany systemu opieki zastępczej nad dziećmi - mówi Kazimierz Kuberski, Zastępca Dyrektora Biura Polityki Społecznej.

- Postanowiliśmy pójść krok dalej w naszym rozwoju i spojrzeć szerzej na otaczające nas problemy społeczne. Przez 11 lat obecności na polskim rynku pomagaliśmy wielu firmom z różnych branż dbać o wizerunek. W tym czasie zdobyliśmy szerokie doświadczenie oraz liczne nagrody za profesjonalizm i zaangażowanie. Teraz pragniemy zaoferować naszą wiedzę, kompetencje i serce, angażując się w realizację kampanii "Daj im przyszłość", mającej na celu otoczenie dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej szczególną troską - powiedział Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Partner of Promotion.

Patronat honorowy nad kampanią objęli Prezydent m.st. Warszawy Lech Kaczyński, Rzecznik Praw Dziecka oraz Polski Komitet Narodowy UNICEF w Polsce.

Więcej informacji na temat akcji znajduje się na stronie www.dajimprzyszlosc.pl