BIURO PRASOWE

Rockwool, 27.06.2005

Ta sama jakość w nowym opakowaniu


Rockwool Polska rozpoczął zmianę opakowań swoich produktów dla budownictwa ogólnego. Jednym z celów tego działania jest utrwalenie znajomości i pozytywnego wizerunku marki Rockwool na rynku materiałów izolacyjnych. Nowe opakowania mają w większym stopniu podkreślać właściwości wełny mineralnej, która doskonale ociepla, a także chroni od ognia, wycisza i pozwala budynkom oddychać.
Marka Rockwool wśród profesjonalistów branży budowlanej jak i wśród inwestorów indywidualnych cieszy się coraz większym uznaniem. Zaufanie klientów zdobyła głównie dzięki wysokiej jakości oraz innowacyjności produktów. Po modyfikacji wyglądu strony internetowej, zmiana opakowań jest kolejnym etapem odświeżania wizerunku firmy, która na polskim rynku jest obecna już od ponad 12 lat. Na nowych opakowaniach będzie wyraźnie rzucać się w oczy wpisany w koło znaczek uśmiechniętego domku wraz z cechami wełny mineralnej Rockwool.

"Nową grafiką opakowań chcemy wyraźnie zakomunikować, że wełna Rockwool to coś więcej niż ocieplenie, dlatego też na nowych foliach umieściliśmy znak "przyjaznego domku", który w pełni oddaje zalety wełny Rockwool" - mówi Jacek Kieszkowski, Dyrektor Marketingu Rockwool Polska.

Nowe opakowania sukcesywnie zastąpią dotychczasowe, w miarę wyczerpywania się ich zapasów.

Kontakt:
Agnieszka Miszta, tel: 0 601 790 952, mail:

***

Informacje dodatkowe:
Grupa Rockwool Polska rozpoczęła działalność produkcyjną w Polsce wraz ze sprywatyzowaniem fabryki w Cigacicach - w czerwcu 1993 roku. W roku 1996 Rockwool uruchomił produkcję w drugim zakładzie w Małkini. Obie fabryki, z 6 liniami produkcyjnymi, zostały gruntownie zmodernizowane i produkują wełnę mineralną służącą jako izolacje termiczna, akustyczna i przeciwpożarowa w budowinictwie ogólnym oraz instalacjach technicznych.

W ciągu 11 lat działalności w Polsce firma Rockwool Polska zainwestowała ponad 400 mln złotych w obie polskie fabryki. Zarówno fabryki w Cigacicach jak i w Małkini zostały uznane za najbardziej wydajne zakłady Grupy Rockwool, a strategia marketingowa polskiego oddziału za najbardziej skuteczny plan strategiczny roku 2001.

W październiku 2001 roku British Standards Institution przyznała Rockwool Polska certyfikat ISO 9001. Stanowi on dowód, że System Zarządzania Jakością stosowany w firmie spełnia wymagania międzynarodowej normy BSI ISO 9001:1994. System obejmuje wszystkie ważniejsze obszary działalności firmy. W roku 2003 firma uzyskała także certyfikat zarządzania jakością 9001:2000.

Za osiągnięcia w zakresie wprowadzenia bezodpadowej produkcji oraz podnoszenia standardów ekologicznych samych produktów izolacyjnych Rockwool Polska został dwukrotnie uhonorowany przez Ministra Środowiska tytułem "Lidera Polskiej Ekologii" - w roku 2001 w kategorii "przedsiębiorstwo" i w roku 2003 w kategorii "wyrób".

Rockwool Polska osiągnął pozycję krajowego lidera materiałów izolacyjnych. Stało się to możliwe dzięki dokonanym przez firmę inwestycjom - technologicznym i badawczym oraz - przede wszystkim - dzięki dostrzeżeniu przez polskich wykonawców doskonałych parametrów użytkowych wełny mineralnej Rockwool. W serii otrzymanych nagród, tytułów i wyróżnień najnowsze są dwa, uzyskane podczas Międzynarodowych Targów Budowlanych BUDMA 2004 - tytuł "Izolacji Roku" w kategorii "izolacyjne materiały budowlane" dla sufitu podwieszanego SOFIT oraz znak "Produktu Przyjaznego Architektirze 2004-2005" dla systemu płyt spadkowych DACHROCK SPS.

Produkty firmy izolują od zimna i hałasu wiele obiektów w Polsce. Wełna mineralna chroni już nie tylko dziesiątki tysięcy domów, ale wygrywa w przetargach na izolacje kilkuset największych obiektów. Warto wspomnieć choćby Metropolitan - "Najlepszy Biurowiec Świata" według uczestników tegorocznych targów nieruchomości w Cannes.

Dodatkowych informacji udziela:

Aleksandra Ciesielska
tel.: 68 385 01 24
mail:

Joanna Józefiak
tel.: 22 858 74 58
mail: