BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 15.07.2004

Monitoring mediów w Polsce na coraz wyższym poziomie.


Alma Internet S.A. oraz Press-Service Monitoring Mediów Sp. z o.o. połączyły się. Z dniem 1. lipca Press-Service Monitoring Mediów Sp. z o.o., lider w branży monitoringu mediów przejął od Alma Internet S.A. oferującej zaawansowane technologie i systemy do zarządzania wiedzą oraz tworzenia systemów intranetowych, obsługę klientów korzystających z usług monitoringu mediów.
Działalność obu firm doskonale się uzupełnia. Press-Service poprzez współpracę z Alma Internet Press-Service rozwija własne zaawansowane produkty do prezentacji i korzystania z monitoringu prasy, internetu, radia i telewizji. Dla Klientów oznacza to możliwość natychmiastowego przeglądu prasy z blisko 600 tytułów i kilkuset stron internetowych oraz stacji radiowych i telewizyjnych także dostęp do zaawansowanego analizowania i przetwarzania wyszukanych materiałów.

"Otrzymujemy sygnały od naszych nowych Klientów, że serwisy informacyjne, jakie im dostarczamy są wygodnym i przejrzystym narzędziem, na co dzień wykorzystywanym w pracy" mówi Monika Szafrańska, która opiekuje się zespołem przejmującym obsługę nowych Klientów. "Bieżący kontakt z naszymi nowymi Klientami, ich opinie i sugestie są dla nas nie tylko cenne, ale utwierdzają nas w słuszności obranej drogi, co do strategii rozwoju firmy" potwierdza Sebastian Bykowski, wiceprezes zarządu Press-Service Sp. z o.o.

Poprzez tę fuzję Press-Service sp. z o.o. jeszcze bardziej umacnia swoją czołową pozycję na rynku monitoringu mediów w Polsce. Rozwinięcie zakresu i dalsze podnoszenie jakości usług poprzez wykorzystanie technologii i know how wniesionych przez Alma Internet pozwoli na zaspakajanie coraz bardziej wyszukanych potrzeb Klientów w zakresie korzystania z monitoringu mediów a także na kreowanie indywidualnych rozwiązań na zamówienie.


***



Alma Internet jest jedną z pierwszych firm w Polsce, a przez to najbardziej doświadczoną, która specjalizowała się we wdrażaniu rozwiązań intranetowych do zarządzania informacją.

Press-Service oferuje monitoring szeroko rozumianych mediów takich jak prasa, internet, radio i telewizja; a także kompleksowe usługi w zakresie opracowywania raportów i analiz. Firma posiada swoje przedstawicielstwa w 17 regionach kraju oraz dwa duże ośrodki handlowe w Warszawie i Poznaniu. Press-Service jest członkiem międzynarodowej federacji firm zajmujących się monitorowaniem mediów FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse) z siedzibą w Paryżu.

Dodatkowych informacji udziela:

Partner of Promotion tel. (22) 858 74 58
Lidia Cieślak