BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 16.07.2004

10 lat minęło - nowe plany Partner of Promotion


Ponad 140 klientów, około 300 zrealizowanych projektów w tym 63 projekty giełdowe, niemal 400 spotkań z inwestorami, 500 grupowych spotkań z mediami, współpraca z ponad 700 dziennikarzami. To dorobek pierwszego dziesięciolecia jednej z czołowych agencji PR, Partner of Promotion. Niewiele firm doradczych może pochwalić się podobnymi osiągnięciami, a właściciele już nakreślają plany na kolejne lata.
Partner of Promotion, obchodząca właśnie dziesięciolecie, jest jedną z trzech największych i najbardziej liczących się na rynku agencji public relations. Strategia działania, skala prowadzonej działalności oraz jej efekty ekonomiczne sprawiają, że jest również zaliczana do grupy największych firm świadczących profesjonalne usługi marketingowe dla biznesu w Polsce.

Zwłaszcza w okresie ostatnich kilku lat firma odnotowała imponującą dynamikę zysku

2002/2001:130%
2003/2002:140%
2004/2003 (prognoza):220%


oraz pozostałych wskaźników biznesowych. Nie byłoby to możliwe bez pozyskiwania nowych, długofalowych klientów, w tym przede wszystkim firm z "pierwszej ligi" (wśród nich m.in. z Procter & Gamble, Motorola, Philips, PKO PB, Inteligo, PTC ERA, Statoil, Union Investment TFI). Dzięki temu agencja Partner of Promotion otworzyła drugie dziesięciolecie niemal 20 stałymi, długoterminowymi umowami. Wraz ze wzrostem skali biznesu agencja powiększała również liczbę specjalistów - z 3 osób w 1994 roku do 28 w 2004 roku.
"Elastyczność i partnerski charakter współpracy to najczęściej podkreślane przez klientów cechy pracy z Partner of Promotion" - podkreśla Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu agencji.
Piotr Talarek, Dyrektor Zarządzający dodaje: "Siłą naszych poczynań są nasi klienci i konkurenci. Nie boimy się łamać stereotypów dotyczących branży".

Właściciele Partner of Promotion intensywnie inwestują w rozwój firmy. Począwszy od pierwszej na rynku fuzji z konkurencyjną agencją PR (z MediaRel w 2003 r.) poprzez szkolenia pracowników, inwestycje w program praktyk studenckich (za co firma została uhonorowana nagrodą "Pracodawca Roku 2003") aż po zakup własnego, niemal 300-metrowego biura. W ostatnich trzech latach nakłady na inwestycje pochłonęły ponad 1,5 mln złotych.

Poza realizacją bieżących projektów Agencja wnosi swój wkład w rozwój i standaryzację polskiego rynku usług PR. Od początku istnienia Związku Firm Public Relations Prezes agencji zasiada w jego Zarządzie i wspiera wysiłki w budowaniu profesjonalnej współpracy firm PR-owskich z mediami oraz klientami. Paweł Trochimiuk i Piotr Talarek prowadzą także wykłady i warsztaty w London School of Public Relations, dzieląc się doświadczeniami z jej słuchaczami

"Działamy na bardzo konkurencyjnym rynku. Obserwujemy go uważnie i wyciągamy wnioski. Sądzimy, że kolejne 2-3 lata będą w polskim PR okresem intensywnego wzrostu. Zamierzamy rozwijać się szybciej niż rynek, co jest dużym wyzwaniem, zwłaszcza od strony operacyjnej i biznesowej. Pozyskanie nowych, wartościowych specjalistów, pogłębienie relacji z klientami oraz powiększenie zbiorowego doświadczenia agencji w głównych sektorach uważamy za trzy kluczowe obszary naszego rozwoju w nadchodzącym okresie." - powiedział Paweł Trochimiuk, Prezes Zarządu Partner of Promotion.