BIURO PRASOWE

Fundacja Maraton Warszawski, 17.02.2022

Czas na emocje! – Amazfit partnerem 16. Półmaratonu Warszawskiego


Marka Amazfit, należąca do światowej czołówki w segmencie urządzeń Smart Wearables, drugi rok z rzędu została partnerem Półmaratonu Warszawskiego.


Marka Amazfit powstała z myślą o ludziach, którzy stawiają na aktywny i zdrowy tryb życia. Jako globalna marka na rynku urządzeń wearables, Amazfit oferuje inteligentne zegarki i opaski do codziennego użytku, a także inteligentne urządzenia sportowe i zdrowotne, takie jak bezprzewodowe słuchawki TWS, inteligentne bieżnie i inteligentne wagi. Produkty Amazfit w połączeniu z systemem ZEPP OS oraz algorytmami AI oferują ponadprzeciętne możliwości analizy danych biologicznych i sportowych, dostarczając użytkownikom informacji na temat ich stanu zdrowia, a także wskazówek treningowych. Obecnie produkty Amazfit trafiają na rynki ponad 90 krajów, między innymi do Stanów Zjednoczonych, Niemiec i Japonii. Nawiązując współpracę z organizatorem jednej z największych imprez sportowych w Polsce marka zaznacza obecność na polskim rynku, na którym szybko buduje swoją pozycję dzięki takim produktom jak choćby smartwatche z serii: Amazfit GTS3, Amazfit GTR3 czy flagowy Amazfit GTR3 Pro.

Cieszymy się, że możemy wspierać masowy sport amatorski w Polsce i po raz kolej-ny dołączyć do partnerów największego półmaratonu w tym regionie Europy. Półma-raton Warszawski to impreza o bogatej tradycji. Chcemy wspólnie tworzyć nową hi-storię. Do zobaczenia na trasie! Up Your Game!skomentował Maciej Deka, Dy-rektor Sprzedaży w Amazfit Polska.

Pozyskanie stałego partnera jest wartością szczególnie cenną.

Kontynuacja współpracy z Amazfit jest dla nas bardzo ważnym dowodem zaufania, a także jednym z filarów dającym poczucie stabilności oraz stanowiącym siłę napędową do rozwoju i nowej jakości tworzonych projektów. Misja marki jest nam bardzo bliska i wierzę, że wspólnie jesteśmy w stanie osiągnąć jeszcze więcej dla polskiego bieganiapowiedział Marek Tronina prezes Fundacji „Maraton Warszawski”.

Marka Amazfit jest częścią koncernu Zepp Health, który cieszy się stabilną, ugrunto-waną pozycją z szerokim i wieloletnim doświadczeniem na światowym rynku.
Amazfit od kilku lat aktywnie wspiera rozwój sportu na całym świecie, zachęcając użytkowników do swobodnego rozwijania swoich pasji w duchu aktywności. Firma jest partnerem imprez sportowych w Singapurze, Indonezji, Indiach we Włoszech i Niemczech.

***

Fundacja "Maraton Warszawski" została założona w 2002 roku. Jej główną misją jest popularyzacja biegania
w Polsce, wsparcie zarówno profesjonalnych zawodników jak i biegaczy-amatorów, a także poprawa standardów organizacyjnych imprez biegowych. Fundacja organizuje między innymi: Maraton Warszawski, Półmaraton Warszawski, Ekiden oraz cykl imprez biegowych „Puchar Maratonu Warszawskiego”.

Kontakt dla mediów:
Fundacja „Maraton Warszawski”
Magda Skrocka
+48 510 281 438

Partner of Promotion

Krzysztof Brodowski

Account Executive

+48 22 858 74 58 wew. 36