BIURO PRASOWE
Partner of Promotion, 08.09.2021
Partner of Promotion podwójnym zwycięzcą Stevie Awards 2021
Współtworzone przez agencję Partner of Promotion kampanie realizowane dla PKP PLK oraz firmy MEDISEPT otrzymały dwie statuetki – złotą i brązową – w wiodącym, międzynarodowym konkursie marketingowym Stevie® Awards. Sukces polskiej agencji jest tym większy, że jury wybierało z aż 12 000 nominacji.
Złoto, czyli tytuł Gold Stevie® Winner w kategorii "Communications or PR Campaign of the Year – Public Affairs" agencja otrzymała za walkę o zdrowie publiczne wspólnie z największym polskim producentem środków do dezynfekcji w standardzie medycznym – firmą MEDISEPT. Docenione w konkursie zostały działania mające na celu przeciwdziałanie kryzysowi zaopatrzenia służby zdrowia w środki do dezynfekcji na początku pandemii koronawirusa.
Drugim nagrodzonym statuetką Bronze Stevie@ Winner projektem w kategorii "Communications or PR Campaign of the Year - Public Service" – została natomiast kampania dotycząca bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo-drogowych "Bezpieczny przejazd". W jej ramach razem z PKP PLK agencja realizuje m.in.: akcje prewencyjne na przejazdach, prelekcje edukacyjne w szkołach i przedszkolach, szkolenia dla instruktorów oraz egzaminatorów, kampanie informacyjne w mediach. Kampania edukacyjna mocno koncentruje się na projekcie „Żółtej Naklejki PLK” z numerami telefonów alarmowych przy przejazdach kolejowo-drogowych.
Stevie® Awards to międzynarodowy program renomowanych nagród w dziedzinie biznesu. Od niemal 20 lat w międzynarodowym konkursie biznesowym, w ramach ośmiu programów tematycznych doceniane są osiągnięcia najbardziej znanych światowych marek i ludzi biznesu. W skład jury wchodzą szanowani przedsiębiorcy, innowatorzy oraz osoby zajmujące się edukacją biznesową. Stevie® Awards we wcześniejszych edycjach konkursu zdobyły takie marki, jak Apple, Ford Motor Company, Samsung czy Procter & Gamble.
Partner of Promotion to agencja PR nr 1 w Polsce wedle niezależnych rankingów firm public relations. Firma działa od 1994 roku i oferuje kompleksowe działania komunikacyjne na rzecz firm i instytucji.
Dodatkowe informacje:
Anna Hahn-Leśniewska,
wiceprezes zarządu Partner of Promotion