BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 30.11.2020

Partner of Promotion oraz Effective Media poprowadzą działania promocyjne z zakresu „Wielkiego Wyzwania: Energia” i Ośmiu Przedsięwzięć Zielonego Ładu dla Narodowego Centrum Badań i Rozwoju


Konsorcjum firm Partner of Promotion oraz Effective Media Solutions wygrało przetarg na obsługę kampanii promocyjnej w zakresie dwóch inicjatyw Narodowego Centrum Badań i Rozwoju: pierwszego w historii „Wielkiego Wyzwania: Energia” oraz Ośmiu Przedsięwzięć wpisujących się w ideę Zielonego Ładu Unii Europejskiej.


Umowa obowiązuje do 31 grudnia 2021 roku.

„Wielkie Wyzwanie: Energia” to inicjatywa przeznaczona dla naukowców, studentów, wynalazców czy pasjonatów nauki. Jej celem jest opracowanie kompaktowego urządzenia do zastosowań indywidualnych, zdolnego do przekształcania energii wiatru na energię elektryczną w najefektywniejszy sposób. Na twórców najlepszego projektu czeka nagroda w wysokości jednego miliona złotych.

Konsorcjum równolegle zrealizuje kampanię informacyjno-promocyjną poświęconą Ośmiu Przedsięwzięciom, wpisującym się w ideę Zielonego Ładu Unii Europejskiej, tj.: „Innowacyjna biogazownia”, „Oczyszczalnia przyszłości”, „Elektrociepłownia przyszłości”, „Technologie domowej retencji”, „Budownictwo efektywne energetycznie i procesowo”, „Magazynowanie energii elektrycznej”, „Magazynowanie ciepła i chłodu”, „Wentylacja dla szkół i domów”.

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju jest agencją rządową od ponad dekady łączącą świat nauki i biznesu. Tworzy odpowiednie warunki do prowadzenia prac badawczo-rozwojowych. Misją NCBR jest realizacja zadań służących społecznemu i gospodarczemu rozwojowi Polski oraz rozwiązywanie konkretnych cywilizacyjnych problemów jej mieszkańców.