BIURO PRASOWE

Ghelamco, 08.08.2019

Fortnite na placu Europejskim: zapraszają Ghelamco Poland i Epic Games


Plac Europejski ogłasza stan pełnej gotowości bojowej – już w najbliższą sobotę rozegra się tam zaciekła bitwa. Ghelamco wraz z Epic Games, wydawcą gry „Fortnite”, zapraszają 10 sierpnia na cyfrowe starcie „Bitwa o Tilted”. Obejdzie się bez strat w ludziach, ale na pewno nie bez ogromnych emocji.


W bogatym kalendarzu imprez odbywających się na placu Europejskim podobnego wydarzenia jeszcze nie było. W sobotę 10 sierpnia o godzinie 10.00 rozpocznie się tam „Bitwa o Tilted”, czyli rozgrywki miłośników „Fortnite”. Popularni twórcy internetowi zmierzą się na serwerach „Fortnite” o miano mistrza Tilted – zabudowanego wieżowcami miasta na mapie gry. Do boju stanie aż ośmiu youtuberów, m.in. Dominik Łupicki i Manoyek. Zmagania zobaczymy oglądając transmisję na ich kanałach Youtube lub bezpośrednio na ekranie znajdującym się na placu Europejskim, w otoczeniu licznych atrakcji inspirowanych grą oraz warszawskich wysokościowców, między innymi najwyższego z nich, czyli Warsaw Spire.

Do wizyty na placu Europejskim i obejrzenia wyjątkowego starcia łączącego świat rzeczywisty i cyfrowy zapraszamy wszystkich miłośników gier i gamingowych emocji. Organizatorzy zapewniają nie tylko wyborną zabawę, lecz także liczne atrakcje. Wśród nich strefa meet&greet, w której odbędą się spotkania z wybranymi z zaproszonych twórców, cosplayerzy prezentujący postaci z gry, animacje z konkursami oraz gadżety ze świata „Fortnite”.

Chętnych do udziału w wydarzeniu z pewnością nie zabraknie, ponieważ polscy gracze w „Fortnite” należą do najaktywniejszych na świecie. Są wśród nich tacy, którzy walczą o najwyższe miejsca w profesjonalnych turniejach organizowanych przez wydawcę, firmę Epic Games.

O „Fortnite”

„Fortnite” została wydana we wrześniu 2017 roku i bardzo szybko podbiła światowy rynek gamingowy. Jest to gra akcji oparta na modelu battle royale (100 graczy ląduje na jednej mapie, zwyciężyć może tylko jeden z nich) w komiksowej stylistyce, dostępna dla osób od 12 roku życia (klasyfikacja wiekowa PEGI 12). Obecnie zarejestrowanych jest już 250 mln graczy. „Fortnite” to również jedna z najchętniej oglądanych gier na światowym Twitch i Youtube Gaming w ciągu ostatniego roku. W czerwcu 2018 roku w Nowym Jorku odbył się pierwszy finał rozgrywek esportowych z imponującą pulą nagród 30 mln USD. W tym gamingowym World Cup wzięło udział trzech zawodników z Polski. Gra jest dostępna w formie free-to-play na platformy PC, PlayStation, Xbox, Nintendo Switch, Android oraz iOS.
Za strategię, kreację i realizację aktywacji odpowiada agencja marketingu gamingowego Gameset.

***

O GHELAMCO POLAND

Ghelamco Poland to lider rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce i pionier w dziedzinie innowacji, zrównoważonego budownictwa i kreowania przestrzeni publicznej. Przez 26 lat, jako inwestor, deweloper i generalny wykonawca, firma ugruntowała swoją wiodącą pozycję na polskim rynku dostarczając 1 100 000 m2 najwyższej klasy powierzchni biurowej, mieszkaniowej, handlowej i magazynowej. Wolumen sprzedaży zrealizowanych projektów przekracza 1,3 mld EUR. Flagową inwestycją firmy jest kompleks biurowy Warsaw Spire wraz z placem Europejskim, uznany za najlepszy budynek biurowy na świecie w prestiżowym konkursie MIPIM Awards 2017.

Jako wizjoner w branży Ghelamco od lat konsekwentnie wdraża pionierskie projekty innowacyjnych, zaawansowanych technologicznie budynków i wyznacza kierunki dla rozwoju rynku nieruchomości w Polsce. To właśnie belgijska firma odkryła potencjał Mokotowa, wprowadziła do Polski koncepcję parku biznesowego i jako pierwsza certyfikowała budynki biurowe w prestiżowym systemie BREEAM – firma posiada w swoim portfolio już 9 certyfikowanych projektów o łącznej powierzchni 320 000 m2. Ghelamco także jako pierwszy spośród deweloperów dostrzegł potencjał Woli – lokalizacji, w której powstaje aktualnie nowe biznesowe serce stolicy.

Ghelamco to także jedyny deweloper w Polsce, który postrzega zrównoważone budownictwo w szerszej perspektywie i aktywnie działa na rzecz kształtowania przestrzeni publicznej. Firma realizuje projekty na rzecz rewitalizacji całych dzielnic, kreując obszary wartościowe dla miasta, jak plac Europejski. By dodatkowo wesprzeć miastotwórcze inicjatywy, firma Ghelamco powołała do życia Fundację Sztuka w Mieście, której celem jest podnoszenie jakości miejskiej przestrzeni publicznej poprzez działania artystyczne czy ambientowe dla lokalnych społeczności. Dokonania Ghelamco zostały wyróżnione szeregiem nagród, m.in. siedemnastokrotnym tytułem Dewelopera roku w Polsce.

Informacje dla mediów:
Michał Nitychoruk, Account Manager, Partner of Promotion
e-mail: , tel. 22 858 74 58 w. 95, 600 210 304

Radosław Górecki, Communication Manager, Ghelamco Poland
email: tel. 795 104 982