BIURO PRASOWE

Ghelamco, 16.07.2019

Kinowe przeboje na placu Europejskim: „Nadejdą lepsze czasy”, „Borg/McEnroe. Między odwagą a szaleństwem” i „Kumple z dżungli”


W tym tygodniu kino letnie zaprasza na dokument „Nadejdą lepsze czasy”, dramat „Borg/McEnroe. Między odwagą a szaleństwem”, a także film familijny „Kumple z dżungli”. Organizatorem wydarzenia jest Ghelamco Poland wraz z partnerami, firmami Samsung oraz Adidas.


Na placu Europejskim kolejna porcja filmowych emocji na prawdziwie europejskim poziomie. W najbliższą środę (17 lipca) widzowie zobaczą dokument „Nadejdą lepsze czasy” w reżyserii Hanny Polak. To historia 11-letniej Julii, która mieszka wraz z rodziną i przyjaciółmi na wysypisku śmieci mieszczącym się w okolicach Moskwy. Bliscy dziewczynki stracili nadzieję na lepsze życie. Jedynie Julia dąży do tego, aby wydostać się z otaczającego ją piekła. Dokument został nakręcony na przestrzeni kilkunastu lat. W tym czasie Julia zdążyła wydorośleć, lecz jej marzenia o ucieczce nie zmieniły się. Czy uda jej się opuścić wysypisko i zacząć życie na nowo w kraju, gdzie los jednostki się nie liczy?

W czwartkowy wieczór (18 lipca) na ekranie zagości obraz „Borg/McEnroe. Między odwagą a szaleństwem” w reżyserii Janusa Metza. To filmowa adaptacja spektakularnego meczu tenisowego, który miał miejsce podczas Wimbledonu w 1980 roku. Björn Borg po raz kolejny ma bronić tytułu mistrza. Jednak ten ulubieniec tłumów i najlepszy tenisista na świecie musi pokonać nie tylko swojego rywala Johna McEnroe’a, lecz także osobiste trudności i poczucie wypalenia.

Niedzielną (21 lipca) propozycją dla małych i dużych widzów jest film „Kumple z dżungli”. Animacja opowiada historię pingwina Maurycego wychowanego przez tygrysicę. Główny bohater wraz z przyjaciółmi tworzy ekipę superbohaterów, która za wszelką cenę musi obronić dżunglę przed koalą Igorem. Kto zwycięży w tej walce?

Organizatorem kina letniego na placu Europejskim jest Ghelamco Poland wraz z partnerami, firmami Samsung oraz Adidas. Wydarzenie objęło patronatem medialnym Radio Kolor.

Wstęp na projekcje jest bezpłatny, a na widzów będzie czekać kilkaset wygodnych leżaków. Do dyspozycji zmotoryzowanych gości jest ogólnodostępny parking pod Warsaw Spire (koszt pierwszej godziny 8 zł, każda kolejna 10 zł).

Kino letnie na placu Europejskim
Od 3 lipca do 1 września 2019
Środy i czwartki o godz. 20.00, niedziele o godz. 16.00
Wstęp wolny

***

O GHELAMCO POLAND

Ghelamco Poland to lider rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce i pionier w dziedzinie innowacji, zrównoważonego budownictwa i kreowania przestrzeni publicznej. Przez 26 lat, jako inwestor, deweloper i generalny wykonawca, firma ugruntowała swoją wiodącą pozycję na polskim rynku dostarczając 1 100 000 m2 najwyższej klasy powierzchni biurowej, mieszkaniowej, handlowej i magazynowej. Wolumen sprzedaży zrealizowanych projektów przekracza 1,3 mld EUR. Flagową inwestycją firmy jest kompleks biurowy Warsaw Spire wraz z placem Europejskim, uznany za najlepszy budynek biurowy na świecie w prestiżowym konkursie MIPIM Awards 2017.

Jako wizjoner w branży Ghelamco od lat konsekwentnie wdraża pionierskie projekty innowacyjnych, zaawansowanych technologicznie budynków i wyznacza kierunki dla rozwoju rynku nieruchomości w Polsce. To właśnie belgijska firma odkryła potencjał Mokotowa, wprowadziła do Polski koncepcję parku biznesowego i jako pierwsza certyfikowała budynki biurowe w prestiżowym systemie BREEAM – firma posiada w swoim portfolio już 9 certyfikowanych projektów o łącznej powierzchni 320 000 m2. Ghelamco także jako pierwszy spośród deweloperów dostrzegł potencjał Woli – lokalizacji, w której powstaje aktualnie nowe biznesowe serce stolicy.

Ghelamco to także jedyny deweloper w Polsce, który postrzega zrównoważone budownictwo w szerszej perspektywie i aktywnie działa na rzecz kształtowania przestrzeni publicznej. Firma realizuje projekty na rzecz rewitalizacji całych dzielnic, kreując obszary wartościowe dla miasta, jak plac Europejski. By dodatkowo wesprzeć miastotwórcze inicjatywy, firma Ghelamco powołała do życia Fundację Sztuka w Mieście, której celem jest podnoszenie jakości miejskiej przestrzeni publicznej poprzez działania artystyczne czy ambientowe dla lokalnych społeczności. Dokonania Ghelamco zostały wyróżnione szeregiem nagród, m.in. siedemnastokrotnym tytułem Dewelopera roku w Polsce.

Informacje dla mediów:
Michał Nitychoruk, Account Manager, Partner of Promotion
e-mail: , tel. 22 858 74 58 w. 95, 600 210 304

Radosław Górecki, Communication Manager, Ghelamco Poland
email: tel. 795 104 982