BIURO PRASOWE

Movie Games, 05.06.2019

Wielkie wsparcie z Kickstartera: Lust from Beyond zrealizowało 600% założonego celu


Tysiące entuzjastycznych komentarzy. Zrealizowanie 12 dodatkowych celów kampanii. Trzy tysiące osób z najdalszych zakątków globu wspierających finansowo produkcję. 255 tysięcy złotych zebranych przez społeczność. Co jednak najważniejsze, rozpalona do czerwoności ciekawość fanów gier z całego świata. Kampania Kickstarter Lust from Beyond powtórzyła sukces pierwszej produkcji z uniwersum Lusst’ghaa - Lust for Darkness. Polska spółka Movie Games, zakończyła kampanię w dniu 4 czerwca osiągając 600% założonego celu podstawowego.


Zbiórka środków na portalu crowdfundingowym Kickstarter ruszyła 25 maja, a już po 10 godzinach można było ogłosić wielki sukces – w tak krótkim czasie udało się osiągnąć założony cel finansowy dla gry „Lust from Beyond”. Ambitni twórcy z wewnętrznego zespołu spółki Movie Games, Movie Games Lunarium, nie zamierzali jednak na tym poprzestać. Zaproponowali fanom wzbogacenie gry o atrakcyjne elementy (eng. stretch goals), w zamian za osiąganie kolejnych progów finansowych. Reakcja fanów była entuzjastyczna i poskutkowała zebraniem łącznie ponad ćwierć miliona złotych, finansując realizację aż 12 celów dodatkowych. W zamian za wsparcie twórcy gry zobowiązali się między innymi do stworzenia zupełnie nowego obszaru rozgrywki – miasta Bleakmoor, tajemnej komnaty, biblioteki postaci 3D, a także, co najbardziej ekscytowało fanów produkcji, dodania interaktywnych scen seksu. Łącznie udało się zrealizować 600% normy – zebrano sześciokrotnie więcej środków, niż zakładał cel crowdfundingowy.

- Kickstarter to niesamowite narzędzie pozwalające zarówno zebrać środki na produkcję gry, jak również zgromadzić wyjątkową grupę fanów. Nauczeni doświadczeniami pierwszej kampanii dla naszej produkcji – Lust for Darkness – mamy świadomość, że pomimo intensywności ostatniego czasu, najcięższa praca dopiero przed nami. Zakończenie kampanii, szczególnie z takim sukcesem, to dla nas powód do ogromnej radości, jednak nie będziemy świętować długo i bierzemy się do wytężonego działania nad pełną wersją Lust from Beyond – deklaruje Michał Ciastoń, założyciel Movie Games Lunarium.

Świat patrzy z zaciekawieniem

„Lust from Beyond” to gra umieszczona w zamieszkanej przez kultystów krainie Lusst’ghaa - tym samym uniwersum, co hitowa produkcja Movie Games „Lust for Darkness”. Pierwsza gra Movie Games Lunarium wzbudziła wiele kontrowersji, a przez wielu była opisywana, jako wyznaczająca zupełnie nowy kierunek dla horroru psychologiczno-erotycznego. Świat stworzony przez Movie Games Lunarium jest inspirowany dziełami Zdzisława Beksińskiego, H.R Gigera czy H.P. Lovecrafta, co gwarantuje niezwykły klimat i artystyczny design. Nowa produkcja, jak podkreślają twórcy, nie będzie klasyczną kontynuacją. Powstaje coś zupełnie nowego, choć osadzonego w tym samym otoczeniu. „Lust from Beyond” już zyskało uznanie ekspertów, kwalifikując się do Top 20 Indie Showcase na prestiżowej konferencji Digital Dragons.

Jednym z licznych sposobów uhonorowania najwierniejszych fanów, którzy wsparli produkcję na Kickstarterze, było udostępnienie ekskluzywnego dema. Reakcje graczy były jednogłośnie pozytywne, a popularni influencerzy z Ameryki Południowej, USA czy Europy opublikowali na Youtubie materiały o grze, które spotkały się ponownie z entuzjastyczną reakcją milionów odbiorców na skalę globalną.

- Sukces kampanii Lust from Beyond to dla nas kolejny dowód na to, że Kickstarter jest nie tylko skutecznym narzędziem do pozyskiwania dodatkowych środków, ale przede wszystkim fenomenalnym sposobem badania rynku. Od początku funkcjonowania Movie Games wychodzimy z założenia, że przede wszystkim należy słuchać klientów, a nie narzucać im swoje wyobrażenie na temat ich potrzeb. Rozmawiając z nimi, czytając komentarze, obserwując co chcą finansować zyskujemy unikalną wiedzę, która umożliwia nam skuteczne działanie biznesowe. Dzięki temu koszty wyprodukowania Lust for Darkness zwróciły się w niecałą dobę od premiery. Liczymy na to, że w przypadku kolejnej gry umieszczonej w krainie Lusst’ghaa będzie pod tym względem jeszcze lepiej – analizuje prezes Movie Games Mateusz Wcześniak.

Aktywna społeczność graczy

Jedną z rzeczy, która najbardziej cieszy przedstawicieli Movie Games w związku z udaną zbiórką Kickstarterową jest ogromna mobilizacja wśród fanów „Lust from Beyond”. Aż 3017 osób zdecydowało się wesprzeć projekt, a pod informacjami o nim pojawił się ponad tysiąc komentarzy. Aktywność społeczności pokazuje również szeroka wishlista na Steamie czy zażarte internetowe dyskusje w aplikacji Discord, gdzie fani dzielą się nawet stworzonymi przez siebie grafikami i innymi dziełami inspirowanymi uniwersum Lusst’ghaa.

- Kampanie zarówno pierwszej, jak i drugiej produkcji pozwoliły na zbudowanie i umocnienie więzi z naszą społecznością. Również eksperci pozytywnie wypowiadają się na temat naszego nowego dzieła. Już teraz możemy powiedzieć, że „Lust from Beyond” gwarantuje znacząco wyższy standard produkcji, który Movie Games Lunarium może zapewnić dzięki doświadczeniu zdobytemu przy powstawaniu „Lust for Darkness”. W najbliższym czasie planujemy działania mające na celu dotarcie do tych, którzy o świecie Lusst’Ghaa jeszcze nie słyszeli. Jestem przekonana, że kiedy raz przekroczą wrota do tej tajemniczej krainy, nie będą chcieli jej opuścić – uśmiecha się Dominika Szot, marketing manager Movie Games.

Kickstarter Lust from Beyondhttps://www.kickstarter.com/projects/44504987/lust-from-beyond

Trailer produkcjihttps://youtu.be/oeTFilztdZs

***

Movie Games S.A. jest polską spółką założoną w 2016 roku przez Mateusza Wcześniaka, fana gier z doświadczeniem w sektorze finansowym, wspieranego przez Aleksego Uchańskiego, od ćwierćwiecza związanego z gamingiem i mediami, oraz Macieja Miąsika, legendę polskiego rynku gier komputerowych, developera z 27-letnim doświadczeniem. Obecnie spółka zatrudnia ponad sto osób, które pracują nad ponad dziesięcioma produkcjami. Zespoły developerskie działają w biurach w województwach mazowieckim, wielkopolskim, zachodniopomorskim, małopolskim i na Śląsku. Główna siedziba firmy znajduje się w Warszawie.

Biuro Prasowe Movie Games:
Dominika Szot
tel. (+48) 534 206 319
e-mail: