BIURO PRASOWE

Ghelamco, 06.12.2018

Zima na placu Europejskim: lodowisko, świąteczna iluminacja i wiele nowych atrakcji


Ghelamco Poland, Hyundai i Standard Chartered zapraszają na plac Europejski w zimowej odsłonie. W tym roku oprócz lodowiska, nowej wystawy w Art Walk, weneckiej karuzeli i świątecznych iluminacji pojawi się też szereg nowych atrakcji: kula śnieżna do robienia zdjęć, huśtawka, kolejka dla dzieci, Królowa Śniegu ze Śnieżynkami i wiele innych. Weekend otwarcia już 8-9 grudnia od godz. 16.00 do 21.00.


W nadchodzącą zimę plac Europejski po raz kolejny dostarczy mieszkańcom Warszawy wiele powodów do odwiedzenia. W tym roku pojawi się ich jeszcze więcej niż zwykle! Tradycyjnie już powróci bezpłatne lodowisko, tym razem większe i ozdobione pięknymi motywami z krainy Dziadka do Orzechów. Można przyjść z własnymi łyżwami bądź wypożyczyć je za niewielką opłatą (10 zł/godz.). Lodowisko będzie czynne codziennie do końca stycznia, od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00–21.00, a w weekendy od godz. 11.00 do 21.00. Wspaniałą atmosferę do łyżwiarskich popisów zapewnią muzyczne przeboje od Radia Kolor, a magiczny nastrój placu stworzy wspaniała iluminacja na blisko 100 tys. lampek.

Niezależnie od pory roku i pogody za oknem staramy się, aby plac Europejski tętnił życiem i był atrakcyjnym miejscem dla wszystkich mieszkańców miasta. Stale podnosimy sobie poprzeczkę, dlatego na tegoroczną zimę przygotowaliśmy jeszcze więcej atrakcji niż zwykle. Serdecznie zapraszamy całe rodziny na najpiękniejsze lodowisko w Warszawie – mówi Jarosław Zagórski, dyrektor handlowy i rozwoju Ghelamco Poland.

Wielkie otwarcie i nowe atrakcje

Inauguracja zimowego sezonu na placu Europejskim już w najbliższy weekend 8-9 grudnia od godz. 16.00 do 21.00. Na te dni zaplanowano wiele dodatkowych atrakcji: Królowa Śniegu ze Śnieżynkami będzie organizować dla najmłodszych zabawy i konkursy z nagrodami oraz rozdawać balony, cukierki i watę cukrową. Na dzieci, małe i duże, czekać będzie również kolorowa karuzela wenecka.

Lodowisko warto jednak odwiedzać regularnie, ponieważ w kolejnym tygodniu zagoszczą tam nowe niespodzianki: wieloosobowa huśtawka oraz wielka kula śnieżna, w której z użyciem zimowego pyłu będzie można sobie zrobić pamiątkowe zdjęcia. Nie zabraknie też miejsc do pożywienia się: goście będą mogli skorzystać z okolicznych restauracji oraz specjalnie wystawionych na zimę foodtrucków, które zaserwują pyszne dania kuchni polskiej na słono i na słodko.

Nowa wystawa w Art Walku

8 grudnia na placu Europejskim zaprezentowana zostanie również nowa ekspozycja w plenerowej galerii Art Walk, zatytułowana „Bez/Granicznie”, będąca wypowiedzią młodych uczestników i obserwatorów życia społecznego na ważne tematy. Wystawa jest owocem warsztatów dla dzieci i młodzieży, które odbywały się między 1 października a 25 listopada w Łodzi i Warszawie. Pomysłodawcą i kuratorem ekspozycji jest Marcin Polak.

Łatwy dojazd

Na plac Europejski bez problemu można dojechać środkami komunikacji miejskiej – w pobliżu znajduje się stacja metra Rondo Daszyńskiego oraz liczne przystanki tramwajowe i autobusowe wzdłuż ulicy Towarowej, Prostej i Grzybowskiej. Do dyspozycji zmotoryzowanych gości jest też ogólnodostępny parking pod Warsaw Spire (koszt pierwszej i drugiej godziny to 6 zł/godz., każda kolejna 8 zł).

Sponsorami zimowych atrakcji na placu Europejskim są firmy Hyundai, Standard Chartered i Ghelamco Poland. Patronat medialny nad wydarzeniem objęło Radio Kolor.

***

O GHELAMCO POLAND

Ghelamco Poland to lider rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce i pionier w dziedzinie innowacji, zrównoważonego budownictwa i kreowania przestrzeni publicznej. Przez 26 lat, jako inwestor, deweloper i generalny wykonawca, firma ugruntowała swoją wiodącą pozycję na polskim rynku dostarczając 1 100 000 m2 najwyższej klasy powierzchni biurowej, mieszkaniowej, handlowej i magazynowej. Wolumen sprzedaży zrealizowanych projektów przekracza 1,3 mld EUR. Flagową inwestycją firmy jest kompleks biurowy Warsaw Spire wraz z placem Europejskim, uznany za najlepszy budynek biurowy na świecie w prestiżowym konkursie MIPIM Awards 2017.

Jako wizjoner w branży Ghelamco od lat konsekwentnie wdraża pionierskie projekty innowacyjnych, zaawansowanych technologicznie budynków i wyznacza kierunki dla rozwoju rynku nieruchomości w Polsce. To właśnie belgijska firma odkryła potencjał Mokotowa, wprowadziła do Polski koncepcję parku biznesowego i jako pierwsza certyfikowała budynki biurowe w prestiżowym systemie BREEAM – firma posiada w swoim portfolio już 9 certyfikowanych projektów o łącznej powierzchni 320 000 m2. Ghelamco także jako pierwszy spośród deweloperów dostrzegł potencjał Woli – lokalizacji, w której powstaje aktualnie nowe biznesowe serce stolicy.

Ghelamco to także jedyny deweloper w Polsce, który postrzega zrównoważone budownictwo w szerszej perspektywie i aktywnie działa na rzecz kształtowania przestrzeni publicznej. Firma realizuje projekty na rzecz rewitalizacji całych dzielnic, kreując obszary wartościowe dla miasta, jak plac Europejski. By dodatkowo wesprzeć miastotwórcze inicjatywy, firma Ghelamco powołała do życia Fundację Sztuka w Mieście, której celem jest podnoszenie jakości miejskiej przestrzeni publicznej poprzez działania artystyczne czy ambientowe dla lokalnych społeczności. Dokonania Ghelamco zostały wyróżnione szeregiem nagród, m.in. siedemnastokrotnym tytułem Dewelopera roku w Polsce.

Informacje dla mediów:
Michał Nitychoruk, Senior Account Executive, Partner of Promotion
e-mail: , tel. 22 858 74 58 w. 95, 600 210 304

Radosław Górecki, Communication Manager, Ghelamco Poland
email: tel. 795 104 982