BIURO PRASOWE

Ghelamco, 10.07.2018

Kino Letnie wraca na plac Europejski


Najlepsze produkcje filmowe dla dorosłych i dzieci, wygodne leżaki oraz wyjątkowa atmosfera – tak zapowiada się druga edycja Kina Letniego na placu Europejskim. Na seanse u stóp Warsaw Spire w każdą środę, czwartek i niedzielę zaprasza organizator, firma Ghelamco Poland oraz partner wydarzenia, firma Samsung. W repertuarze znajdą się kinowe hity ostatnich lat, znane filmy dokumentalne i animowane bajki dla najmłodszych.


Ponad 20 filmów 3 razy w tygodniu czeka w te wakacje na placu Europejskim na miłośników kina. Na dużym ekranie zobaczymy produkcje, które docenili widzowie i krytycy na całym świecie. Pierwszy seans już w najbliższy czwartek 19 lipca o godz. 20:30.

Plac Europejski na stałe wpisał się w świadomość mieszkańców Warszawy jako miejsce kultury, rozrywki i wypoczynku. Ubiegłoroczne kino letnie okazało się ogromnym sukcesem – już pierwszy pokaz zgromadził ponad 600 widzów, a przez całe wakacje filmy obejrzało łącznie ponad 5 tys. osób. W te wakacje przygotowaliśmy jeszcze bardziej zróżnicowany repertuar i więcej seansów, na które serdecznie zapraszamy – mówi Jarosław Zagórski, dyrektor handlowy i rozwoju Ghelamco Poland.

Partnerem wydarzenia jest Samsung, który jako producent wysokiej klasy telewizorów QLED TV i firma zaangażowana w rozwój technologii HDR dba o potrzeby widzów, oferując im świetne wrażenia wizualne także w domu.

Kino Letnie na placu Europejskim będzie działać 3 razy w tygodniu od 19 lipca do końca sierpnia. Środy to czas dla dokumentów. Jako pierwsza wyświetlona zostanie nagrodzona Oscarem „Amy” w reż. Asifa Kapadii. Jest to prawdziwa historia piosenkarki Amy Winehouse, która zmarła na skutek zatrucia alkoholowego w wieku 27 lat. W czwartki na amatorów dobrego kina czekać będą hity ostatnich lat. Na dobry początek „Mad Max: Fury Road” w reż. George’a Millera z Charlize Theron i Tomem Hardy w rolach głównych. Obraz był bardzo dobrze przyjęty przez publiczność i znawców kinematografii, czego dowodem jest m.in. sześć przyznanych Oscarów. Niedzielne seanse dla najmłodszych miłośników kina rozpocznie historia „Baleriny”, a dokładnie jedenastoletniej Felicji, która ucieka do Paryża, aby zrealizować swoje marzenie i zostać profesjonalną tancerką w operze.

Wstęp na projekcje jest bezpłatny. Na miejscu można kupić smaczne przekąski, dania z grilla i napoje, również alkoholowe. Do dyspozycji zmotoryzowanych gości jest ogólnodostępny parking pod Warsaw Spire (koszt pierwszej godziny 8 zł, każda kolejna 10 zł).

Kino Letnie na placu Europejskim
Od 19 lipca do 30 sierpnia 2018

Środy i czwartki o godz. 20.30, niedziele o godz. 16.00

Wstęp wolny

Aktualne informacje i repertuar dla dorosłych:

https://www.facebook.com/events/395833140824454/

Aktualne informacje i repertuar dla dzieci:
https://www.facebook.com/events/2591534751072669/

***

O GHELAMCO POLAND

Ghelamco Poland to lider rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce i pionier w dziedzinie innowacji, zrównoważonego budownictwa i kreowania przestrzeni publicznej. Przez 26 lat, jako inwestor, deweloper i generalny wykonawca, firma ugruntowała swoją wiodącą pozycję na polskim rynku dostarczając 1 100 000 m2 najwyższej klasy powierzchni biurowej, mieszkaniowej, handlowej i magazynowej. Wolumen sprzedaży zrealizowanych projektów przekracza 1,3 mld EUR. Flagową inwestycją firmy jest kompleks biurowy Warsaw Spire wraz z placem Europejskim, uznany za najlepszy budynek biurowy na świecie w prestiżowym konkursie MIPIM Awards 2017.

Jako wizjoner w branży Ghelamco od lat konsekwentnie wdraża pionierskie projekty innowacyjnych, zaawansowanych technologicznie budynków i wyznacza kierunki dla rozwoju rynku nieruchomości w Polsce. To właśnie belgijska firma odkryła potencjał Mokotowa, wprowadziła do Polski koncepcję parku biznesowego i jako pierwsza certyfikowała budynki biurowe w prestiżowym systemie BREEAM – firma posiada w swoim portfolio już 9 certyfikowanych projektów o łącznej powierzchni 320 000 m2. Ghelamco także jako pierwszy spośród deweloperów dostrzegł potencjał Woli – lokalizacji, w której powstaje aktualnie nowe biznesowe serce stolicy.

Ghelamco to także jedyny deweloper w Polsce, który postrzega zrównoważone budownictwo w szerszej perspektywie i aktywnie działa na rzecz kształtowania przestrzeni publicznej. Firma realizuje projekty na rzecz rewitalizacji całych dzielnic, kreując obszary wartościowe dla miasta, jak plac Europejski. By dodatkowo wesprzeć miastotwórcze inicjatywy, firma Ghelamco powołała do życia Fundację Sztuka w Mieście, której celem jest podnoszenie jakości miejskiej przestrzeni publicznej poprzez działania artystyczne czy ambientowe dla lokalnych społeczności. Dokonania Ghelamco zostały wyróżnione szeregiem nagród, m.in. siedemnastokrotnym tytułem Dewelopera roku w Polsce.

Informacje dla mediów:
Rafał Roguski, Senior Account Executive, Partner of Promotion
e-mail: , tel. 22 858 74 58 w. 73

Michał Nitychoruk, Communication Manager Ghelamco Poland
email: , tel. +48 600 210 304