BIURO PRASOWE

Ghelamco, 01.03.2018

The Warsaw HUB wystartował w sieci


W internecie ruszyła nowa strona The Warsaw HUB, wielofunkcyjnego kompleksu wieżowców, który powstaje przy rondzie Daszyńskiego. Atrakcyjny wizualnie serwis pozwala lepiej poznać miejsce, które stworzy innowacyjne środowisko pracy dla korporacji i startupów w biznesowym sercu Warszawy.


Przyszli najemcy, dziennikarze, a także mieszkańcy Warszawy znajdą na stronie warsawhub.com przydatne informacje na temat największej inwestycji realizowanej przez Ghelamco. Nowoczesna i przyjazna szata graficzna pozwala w prosty i intuicyjny sposób znaleźć najważniejsze informacje na temat projektu. Wśród prezentowanych zagadnień można przeczytać m.in. o The Heart Warsaw – centrum współpracy korporacji i startupów, które docelowo będzie się mieściło w The Warsaw HUB.

Nowa witryna przedstawia również Meet District, innowacyjną przestrzeń coworkingową. Na stronie znalazły się też szczegóły dotyczące lokalizacji i udogodnień dla najemców, nowe wizualizacje oraz The HUB Magazine, w którym prezentowane są aktualności na temat inwestycji. Serwis przygotowano w wersji polskiej i angielskiej.

O The Warsaw HUB

The Warsaw HUB to najbardziej zaawansowany technologicznie budynek w Polsce. Powstaje przy rondzie Daszyńskiego na Woli, u zbiegu ulic Towarowej i Prostej. To kolejny po Warsaw Spire projekt firmy Ghelamco, który kreuje nowe, biznesowe centrum Warszawy. Kompleks będzie się składał z trzech wysokościowców: 86-metrowego budynku hotelowego oraz dwóch 130-metrowych wież biurowych.

Charakter inwestycji opiera się na idei huba, czyli wielkiego węzła – zarówno funkcjonalnego, jak i komunikacyjnego. Połączy w sobie wszystkie funkcje niezbędne do działania nowoczesnych korporacji i startupów. Na powierzchni 113 tys. mkw. znajdą się najwyższej klasy przestrzenie biurowe, a także m.in. centrum konferencyjne, trzy- i czterogwiazdkowe hotele, powierzchnie usługowe i centrum fitness.

Inwestycja zaoferuje swoim przyszłym najemcom liczne nowoczesne rozwiązania technologiczne. Przykładowo, dostęp do budynku będzie możliwy dzięki smartfonom, a parking zostanie wyposażony w system rozpoznawania samochodów, myjnię i stacje do ładowania pojazdów elektrycznych. Kompleks będzie zasilany z trzech niezależnych źródeł energii, a najemcy będą mogli zainstalować w nim również swoje własne generatory.

***

O GHELAMCO POLAND

Ghelamco Poland to lider rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce i pionier w dziedzinie innowacji, zrównoważonego budownictwa i kreowania przestrzeni publicznej. Przez 26 lat, jako inwestor, deweloper i generalny wykonawca, firma ugruntowała swoją wiodącą pozycję na polskim rynku dostarczając 1 100 000 m2 najwyższej klasy powierzchni biurowej, mieszkaniowej, handlowej i magazynowej. Wolumen sprzedaży zrealizowanych projektów przekracza 1,3 mld EUR. Flagową inwestycją firmy jest kompleks biurowy Warsaw Spire wraz z placem Europejskim, uznany za najlepszy budynek biurowy na świecie w prestiżowym konkursie MIPIM Awards 2017.

Jako wizjoner w branży Ghelamco od lat konsekwentnie wdraża pionierskie projekty innowacyjnych, zaawansowanych technologicznie budynków i wyznacza kierunki dla rozwoju rynku nieruchomości w Polsce. To właśnie belgijska firma odkryła potencjał Mokotowa, wprowadziła do Polski koncepcję parku biznesowego i jako pierwsza certyfikowała budynki biurowe w prestiżowym systemie BREEAM – firma posiada w swoim portfolio już 9 certyfikowanych projektów o łącznej powierzchni 320 000 m2. Ghelamco także jako pierwszy spośród deweloperów dostrzegł potencjał Woli – lokalizacji, w której powstaje aktualnie nowe biznesowe serce stolicy.

Ghelamco to także jedyny deweloper w Polsce, który postrzega zrównoważone budownictwo w szerszej perspektywie i aktywnie działa na rzecz kształtowania przestrzeni publicznej. Firma realizuje projekty na rzecz rewitalizacji całych dzielnic, kreując obszary wartościowe dla miasta, jak plac Europejski. By dodatkowo wesprzeć miastotwórcze inicjatywy, firma Ghelamco powołała do życia Fundację Sztuka w Mieście, której celem jest podnoszenie jakości miejskiej przestrzeni publicznej poprzez działania artystyczne czy ambientowe dla lokalnych społeczności. Dokonania Ghelamco zostały wyróżnione szeregiem nagród, m.in. siedemnastokrotnym tytułem Dewelopera roku w Polsce.

Informacje dla mediów:
Rafał Roguski, Senior Account Executive, Partner of Promotion
e-mail: , tel. 22 858 74 58 w. 73

Michał Nitychoruk, Communication Manager Ghelamco Poland
email: , tel. +48 600 210 304