BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 05.12.2016

Dwa Złote Spinacze dla Partner of Promotion


Agencja Partner of Promotion zdobyła dwie nagrody w konkursie "Złote Spinacze" za projekty zrealizowane w 2016 roku.


Jury konkursowe przyznało srebrną statuetkę w kategorii NGO i Sektor Publiczny kampanii Open a door to Israel, przeprowadzonej przez agencję wspólnie z Ambasadą Izraela. Wysoko oceniono skuteczność działań PR oraz eventowych, dzięki którym znacząco wzmocniony został wizerunek współczesnego Izraela w oczach Polaków.

Brąz w kategorii PR Produktu przyznany został kampanii Jedno życzenie Pampers i UNICEF . Projekt ten skutecznie zaangażował konsumentów w działania profilaktyczne na rzecz walki z tężcem noworodkowym w Afryce – groźną chorobą niemowląt, która każdego roku zbiera śmiertelne żniwo.

"Złote Spinacze" to najbardziej prestiżowe nagrody polskiej branży PR. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych kampanii PR z podziałem na branże oraz rodzaj podjętych działań. Szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć na stronie http://www.zlotespinacze.pl/