BIURO PRASOWE

Warsaw Games Week , 16.10.2016

Finały wielkich turniejów i growe atrakcje podczas ostatniego dnia T-Mobile Warsaw Games Week 2016


Tegoroczne T-Mobile Warsaw Games Week zamknęło już bramy dla odwiedzających. Drugą edycję targów odwiedziło aż 24 300 graczy! Niedziela upłynęła przede wszystkim pod znakiem finałów turniejów gier z dużymi stawkami. Rozgrywki w Rainbow Six Siege i nagrodę w wysokości 10.000 zł wygrała drużyna Patokalipsa. Jeżeli chodzi o Tekken 7, na prestiżowy Turniej Żelaznej Pięści w Tokio pojedzie jako reprezentant naszego kraju Artur „FARM2PLAY|Devil” Wleklik. Wielkie święto graczy zakończyło się więc emocjami dużego kalibru.


Niedziela na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 przyniosła nam wyniki turniejów, które od początku imprezy przyciągały tłumnie kibiców i chętnych do włączenia się w rywalizację. W finale wielkiego turnieju Rainbow Six Siege od Ubisoft i ESL Polska zmierzyły się drużyny Patokalipsa i VIS Maior. Patokalipsa okazała się lepsza i wróciła do domu z nagrodą 10.000 zł (ogólna pula nagród wynosiła aż 20.000 zł). W turnieju Tekken 7, po zaciętej rywalizacji najlepszych graczy, w której wzięli udział: Janusz „Caradolph” Mutor, Mateusz „FARM2PLAY|Matt-JF” Wleklik i Artur „FARM2PLAY|Devil” Wleklik, nagrodę w wysokości 1.000 zł, kopię gry Tekken na PS4 oraz wyjazd na Turniej Żelaznej Pięści w Tokio wygrał „Devil”. Szczęśliwy zwycięzca będzie reprezentował Polskę jako jeden z trzech zawodników z Europy. W finałach Polskiej Ligi Playstation Plus w Uncharted 4 zwyciężyła natomiast drużyna HSC, wywalczywszy sobie nagrodę rzędu 5.000 zł.

Pośród atrakcji nie zabrakło też, jak każdego dnia, wizyt znanych osób związanych ze światem gier. W strefie Xbox na konsoli Xbox One w grę FIFA 17 zmierzył się ze zwiedzającymi Marek Saganowski z Legii Warszawa. Wśród gości pojawił się także Jacek Rozenek – odtwórca roli Geralta z serii gier Wiedźmin – by przypatrzeć się prapremierze Gwinta w strefie CD Projekt RED i przekonać się, co mają do zaoferowania targi.

Tegoroczną edycję T-Mobile Warsaw Games Week należy niewątpliwie zaliczyć do niezwykle udanych gamingowych wydarzeń. W ciągu czterech dni zaprezentowano technologie i gry, które w ciągu najbliższych miesięcy będą rozpalały emocję wszystkich miłośników gier. Edycja 2016 kończy się więc z odpowiednim rozmachem, z pewnością zapowiadającym podobnie udane targi w kolejnym roku.

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów T-Mobile Warsaw Games Week:
Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl
Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek
Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

***

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:
Anna Cieśluk
Partner of Promotion Sp. z o.o.
tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49
e-mail:

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Bąk
Agencja LIVE Sp. z o.o.
tel.: +48 22 852 24 13
e-mail:

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Papliński
DTAgency
tel.: +48 537 838 383
e-mail:

O T-MOBILE WARSAW GAMES WEEK

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się ESKA, Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.