BIURO PRASOWE

Warsaw Games Week , 13.10.2016

T-Mobile Warsaw Games Week – przedsprzedaż biletów na sobotę zakończyła się już w pierwszym dniu imprezy


Czwartek 13 października okazał się udanym rozpoczęciem Wielkiego Święta Graczy. Przez cztery pierwsze godziny hale EXPO XXI były otwarte tylko dla zwiedzających posiadających bilet Early Access. Do ważnych wydarzeń tego dnia należy zaliczyć z pewnością premierę PlayStation VR, rozpoczęcie turnieju Tekken 7, pokazy gier na nowej konsoli Xbox One S oraz występy taneczne Just Dance. Pierwszy dzień przyniesie ze sobą masę atrakcji, ale przed nami jeszcze trzy dni emocji! Nadal można kupić bilety przez internet. Wyjątkiem jest sobota. W ten dzień bilety można kupić już wyłącznie w kasach na miejscu.


T-Mobile Warsaw Games Week 2016 otworzyło bramy przed zwiedzającymi posiadającymi bilety Early Access już o 10:00 rano. Odwiedzający, którzy skorzystali z tej opcji, mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi oraz przedstawicielami firm. O godzinie 14:00 na teren EXPO XXI wkroczyli pozostali właściciele biletów.

Czwartek to zwłaszcza premiera PlayStation VR – długo oczekiwanej domowej technologii wirtualnej rzeczywistości od Sony. Na targach można wypróbować okulary wraz z pierwszymi dostosowanymi do nich grami, aż na blisko 50 stanowiskach. W strefie CENEGA połączono prezentacje tej technologii z przerażającym Resident Evil 7: Biohazard, najnowszej odsłony kultowego cyklu grozy od Capcom, który używa do straszenia graczy właśnie technologii VR. Entuzjaści nowinek mogą też zobaczyć w strefie Xbox konsolę Xbox One S – jedyną domową platformę do gier wideo, która będzie oferować rozdzielczości powyżej standardu HD (4K).

Pierwszy dzień T-Mobile Warsaw Games Week to także eliminacje do turniejów, które przyciągają graczy o sportowym zacięciu. Należy tu przede wszystkim wspomnieć o przedpremierowym turnieju Tekken 7. Stawki w nim okazują się naprawdę wysokie – tuż przed rozpoczęciem targów wydawca Bandai Namco ogłosiło, że zwycięzca zakwalifikuje się do prestiżowego Turnieju Żelaznej Pięści. Ta rywalizacja na szczycie mistrzów konsolowych sztuk walki odbywa się w Tokio.

Warto przypomnieć, że każdy, kto chciałby uczestniczyć w wielkim święcie graczy, ma na to jeszcze szanse. Bilety nadal są sprzedawane na stronie ebilet.pl. Wyjątkiem jest sobota. Bilety na ten dzień są już wyprzedane w internecie i będą dostępne wyłącznie na miejscu w kasach. Obowiązywać będzie w nich cennik: 45 zł – bilet normalny lub 35 zł od osoby – bilety rodzinne i grupowe. Żaden miłośnik gier nie może przegapić tego wydarzenia, a następne dni zapowiadają się równie ciekawie!

W piątek ruszą między innymi przedpremierowe pokazy największych tytułów prezentowanych na Xbox One S, które będą się odbywały także przez kolejne 2 dni. Będziemy też mogli kibicować zawodnikom podczas profesjonalnego turnieju Rainbow Six: Siege organizowanego przez ESL Polska i Ubisoft czy samemu sprawdzić swoje umiejętności w turnieju Counter Strike: Global Offensive od Media Markt, turnieju Overwatch od Saturn oraz ogólnopolskiego turnieju Pro Evolution Soccer 2017 od PlayStation. Finały większości rozgrywek obejrzymy w sobotę i niedzielę. Na stoisku CENEGA pojawi się zespół cheerleaderek Cheerleaders Gdynia z pokazami oraz rapujący o grach Dwa Sławy i Mielzky. Sobota to parada niezwykłych kostiumów podczas konkursu cosplay Good Loot & PlayStation Plus Cosplay 2016 na stoisku CENEGA. PlayStation uraczy zwiedzających turniejem Call of Duty: Black Ops III. Xbox zaprasza z kolei na wyścigowe zmagania w Forza Horizon 3 i Forza Motorsport 6. W tej strefie amatorzy piłki nożnej będą mogli zmierzyć się w turnieju FIFA 17, w którą zagra także Michał Kucharczyk z Legii Warszawa. W niedzielę zobaczymy finały większości rozgrywek, w tym wielkiego turnieju Tekken 7. Odbędą się także finały Polskiej Ligi PlayStation Plus w Uncharted 4. A w FIFA 17 będzie tym razem grał Marek Saganowski, kolejny piłkarz Legii. Stoisko ASUSa przykuwa z kolei uwagę stanowiskami gier i programów w wirtualnej rzeczywistości – wszystkie obsługiwane są przez notebooki ROG Strix GL502 z najnowszymi kartami graficznymi Nvidia GTX 1070 i monitory z podkręconym do 180 Hz odświeżaniem. Jedną z aplikacji VR na stoisku jest „Horyzont Historii”, użyczona specjalnie na tę okazję przez Pałac Kultury i Nauki. To prawdziwy wehikuł czasu, który pozwala zobaczyć jak zmieniała się Warszawa na przestrzeni wieków – spacer kończy się 1944r. Wydawnictwo Techland zaprasza natomiast do Strefy Moto, w której prezentuje najnowsze moto pozycje z swojego portfolio, czyli WRC 6, Assetto Corsa oraz F1. A to tylko wycinek emocjonujących wydarzeń, które nas jeszcze czekają!

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów T-Mobile Warsaw Games Week:
Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl
Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek
Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

***

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:
Anna Cieśluk
Partner of Promotion Sp. z o.o.
tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49
e-mail:

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Bąk
Agencja LIVE Sp. z o.o.
tel.: +48 22 852 24 13
e-mail:

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Papliński
DTAgency
tel.: +48 537 838 383
e-mail:

O T-MOBILE WARSAW GAMES WEEK

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się ESKA, Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.