BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 10.10.2016

Wystawa „Open a Door to Israel” z nominacją do European Best Event Awards


Interaktywna wystawa „Open a Door to Israel” otrzymała nominację European Best Event Awards w kategorii Event Publiczny. Za realizację projektu odpowiadały agencja Partner of Promotion oraz Ambasada Izraela w Warszawie.


Celem zorganizowanej w marcu 2016 roku wystawy było zbudowanie wizerunku Izraela w Polsce poprzez ukazanie go jako kraju nowoczesnego, przedsiębiorczego i ciekawego. Dzięki interaktywnej formie kontaktu z odwiedzającymi oraz efektywnym narzędziom promocji wydarzenie cieszyło się olbrzymim zainteresowaniem uczestników, a także mediów i liderów opinii. Warszawska edycja „Open a Door to Israel” była uznana za najlepszą w Europie przez rząd Izraela. Sukces wystawy przekonał jury konkursu European Best Event Awards aby zakwalifikowali projekt do grona czterech najlepszych europejskich wydarzeń publicznych 2016 roku.

European Best Event Awards jest jednym z najważniejszych wydarzeń europejskiej branży eventowej. Konkurs organizowany jest od 2006 roku w ramach EuBea Festival, the International Festival of Events and Live Communication. Impreza odbywać będzie się od 13 do 15 października w Petersburgu. Spośród 276 zgłoszeń w tegorocznej edycji konkursu zakwalifikowane zostało 114 projektów w 14 głównych kategoriach. Szczegółowe informacje na temat festiwalu EuBea dostępne są na stronie www.eubeafestival.com.