BIURO PRASOWE

Warsaw Games Week , 05.10.2016

CENEGA prezentuje strefę i najważniejsze atrakcje na T-Mobile Warsaw Games Week 2016


- Przedpremierowe, grywalne wersje Tekken 7, Resident Evil 7 biohazard na PlayStation VR, Warhammer 40.000 Dawn of War III, Sniper Elite 4, Final Fantasy XV, LEGO Worlds i prezentacja Dishonored 2
- Spotkanie z Patrykiem „ROJO” Rojewskim, Robertem „Hardkorowym Koksem” Burneiką oraz występ raperów Dwa Sławy x Mielzky
- Konkurs cosplay Good Loot & PlayStation Plus Cosplay 2016
- Turniej Tekken 7
- Strefa gier LEGO z licznymi atrakcjami (część większej Strefy Junior)
- Atrakcje w strefie QLOC i muve.pl, w tym premiera najnowszej linii ubrań i akcesoriów od Good Loot


Wszystkich fanów gier wideo gorąco zapraszamy do Warszawy w dniach 13 – 16 października na drugą edycję T-Mobile Warsaw Games Week. Dzięki współpracy z wieloma partnerami CENEGA zaprezentuje kilkanaście tytułów od 8 światowych wydawców. Większość z nich to tytuły, w które będzie można samemu zagrać przed premierą. Już dzisiaj CENEGA pokazuje swoją strefę. Na 1000 m2 znajdzie się aż 100 stanowisk do grania!

Strefa CENEGA, licząca ponad 1000 m2 i 100 stanowisk do grania, zapewni graczom nie lada okazję do zapoznania się z kilkunastoma tytułami. Są to:

- Dishonored 2 – prezentacja kinowa
- Final Fantasy XV – przedpremierowa, grywalna wersja gry
- Hitman – grywalna wersja najnowszego epizodu “Colorado”
- Mafia III – grywalna wersja gry
- NBA 2K17 – grywalna wersja gry
- LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy – grywalna wersja w Strefie LEGO (część Strefy Junior)
- LEGO Worlds – przedpremierowa, grywalna wersja gry w Strefie LEGO (część Strefy Junior)
- Resident Evil 7: Biohazard na PlayStation VR – przedpremierowa, grywalna wersja gry
- Rise of the Tomb Raider 20. Rocznica serii – grywalna wersja gry
- Sniper Elite 4 – przedpremierowa, grywalna wersja gry
- Tekken 7 – przedpremierowa, grywalna wersja gry
- Warhammer 40 000: Dawn of War III – przedpremierowa, grywalna wersja gry
- WWE 2K17 – grywalna wersja gry

W poszczególne dni w strefie CENEGA odbywać się będą liczne atrakcje, m.in.:

Czwartek
- Resident Evil 7 – prezentacja na scenie z okazji premiery PlayStation VR
- Tekken 7 – eliminacje do turnieju
- Konkursy na scenie

Piątek
- Spotkanie ze znanym Youtuberem Patrykiem „ROJO” Rojewskim na scenie
- NBA 2K17 – występ raperów Dwa Sławy x Mielzky z utworem „Sie Gra, Sie Ma”
- NBA 2K17 – pokaz zespołu Cheerleaders Gdynia
- QLOC – „Nieustraszeni pogromcy błędów i niepoprawni marzyciele, czyli o karierze w branży gier wideo”
- Tekken 7 – eliminacje do turnieju
- Konkursy na scenie

Sobota
- Good Loot & PlayStation Plus Cosplay 2016
- WWE 2K17 – spotkanie z Robertem „Hardkorowym Koksem” Burneiką oraz modelkami Olą Ciupą i Pauliną Tumalą
- Sniper Elite 4 – prezentacja na żywo gry na scenie, przeprowadzona przez przedstawiciela światowego wydawcy gry
- NBA 2K17 – pokaz zespołu Cheerleaders Gdynia
- Tekken 7 – eliminacje do turnieju
- Konkursy na scenie

Niedziela
- Finały turnieju Tekkena 7
- NBA 2K17 – pokaz zespołu Cheerleaders Gdynia
- Muve.pl – rozstrzygnięcie konkursu z PlayStation VR
- QLOC – „Nieustraszeni pogromcy błędów i niepoprawni marzyciele, czyli o karierze w branży gier wideo”
- Konkursy na scenie

Eliminacje do turnieju Tekken 7 odbywać będą się każdego dnia w strefie ze stanowiskami gry, a zwycięzcy tych eliminacji otrzymają darmowe wejściówki na niedzielę. Zapisy odbywają się na miejscu, decyduje kolejność zgłoszeń. Więcej informacji na stronie wydarzenia https://www.facebook.com/events/197674753990836/.

Informacje o konkursie Good Loot & PlayStation Plus Cosplay 2016 dostępne są na stronie: http://warsawgamesweek.pl/cosplay/

CENEGA zaprasza także na stoiska muve.pl i QLOC S.A.

Na T-Mobile Warsaw Games Week muve.pl szykuje dla odwiedzających prawdziwe królestwo gier. Przybijcie piątkę z ich ekipą i sprawdźcie atrakcje, które dla Was przygotowują – specjalne promocje, ekskluzywne gadżety z Waszych ulubionych gier, planszówki, karcianki oraz konkursy z nagrodami. Wśród nagród do wygrania – PlayStation VR! Na stoisku muve.pl, będzie także można nabyć najnowsze ubrania i akcesoria marki Good Loot, które oficjalnie zadebiutują właśnie na T-Mobile Warsaw Games Week – będą to wysokiej jakości produkty ze świata Pokemon oraz przygotowane specjalnie z myślą o Good Loot gadżety i ubrania z gry Mafia III oraz uniwersum Star Wars!

W strefie CENEGA będzie także firma QLOC S.A. Podczas T-Mobile Warsaw Games Week będzie można poznać tutaj na żywo tajniki pracy grafika, spotkać się z artystami i twórcami studia oraz wypróbować grę VR: Super Virtual Intruder 2000, która została stworzona przez jeden z zespołów QLOC na tegorocznym Slavic Game Jamie. Odważni będą mogli też przekonać się na własnej skórze, na czym tak naprawdę polega praca testera gier.

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów T-Mobile Warsaw Games Week:
Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl
Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek
Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

***

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:
Anna Cieśluk
Partner of Promotion Sp. z o.o.
tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49
e-mail:

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Bąk
Agencja LIVE Sp. z o.o.
tel.: +48 22 852 24 13
e-mail:

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Papliński
DTAgency
tel.: +48 537 838 383
e-mail:

O T-MOBILE WARSAW GAMES WEEK

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się ESKA, Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.