BIURO PRASOWE

Warsaw Games Week , 04.10.2016

W co pograsz przed premierą na T-Mobile Warsaw Games Week 2016?


Siódma część Tekkena, For Honor, Horizon Zero Dawn, Battlefield 1 i wiele innych tytułów oraz wirtualna rzeczywistość z PlayStation VR. Podobnie jak na największych światowych targach pokroju E3 czy gamescom, na tegorocznym T-Mobile Warsaw Games Week 2016 zainteresowani będą mogli zagrać w najgorętsze tytuły przyszłych miesięcy na długo przed ich premierą. Bilety nadal w sprzedaży na www.ebilet.pl.


Tegoroczne T-Mobile Warsaw Game Week 2016 udostępni zwiedzającym przedpremierowo wiele wysokobudżetowych gier. Szczególną uwagę poświęcono tytułom wykorzystującym technologie rzeczywistości wirtualnej. Na blisko 50 stanowiskach PlayStation VR amatorzy grozy będą mogli zagrać m.in. w Resident Evil 7: Biohazard, najnowszą odsłonę kultowej serii od Capcom (premiera 24.01.2017). Ubisoft pozwoli zaś graczom PC odbyć lot nad Paryżem na skrzydłach orła dzięki Eagle Flight (premiera 15.11.2016) lub wcielić się w członka załogi statku kosmicznego w Star Trek: Bridge Crew (premiera 29.11.2016).

Obok wirtualnych wrażeń, wystawcy oferują możliwość wcześniejszego wypróbowania tytułów, których wyczekuje cała społeczność graczy. Cenega obiecuje dynamiczne pojedynki w bijatyce Tekken 7 (premiera w 2017 roku) oraz możliwość przejścia misji w Sniper Elite 4 (premiera 14.02.2017). Miłośnicy strategii z chęcią zasiądą do zmagań Space Marines w Warhammer 40,000: Dawn of War III (premiera w 2017 roku), dla entuzjastów gier fabularnych atrakcją będzie grywalna przedpremierowa wersja Final Fantasy XV (premiera 29.11.2016), pierwszej odsłony legendarnej sagi Square Enix przygotowanej z myślą o konsolach nowej generacji.

W szranki staną także gracze turniejowi w strefie sportowej PlayStation Plus – tam turnieje PES17, Call of Duty Black Ops III oraz Uncharted 4 zaś w strefie Ubisoftu odbędą się pierwsze oficjalne Mistrzostwa Polski w grze Tom Clancy’s Rainbow Six Siege z pulą nagród 20,000 złotych! Przedpremierowo PlayStation zaprezentuje grywalne Horizon Zero Dawn oraz GT Sport. Xbox pojawi się z Dead Rising 4 (premiera 06.12.2016), kolejną odsłoną zmagań z żywymi trupami na ogromną skalę. Ubisoft da możliwość przekonać się graczom, jak mocną pozycją będzie For Honor (premiera 14.02.2017), pozwalające wcielić się w uczestnika realistycznie odwzorowanych średniowiecznych bitew a także udostępni grywalną wersję South Park Fractured But Whole (premiera 1 kwartał 2017).

Zwolennicy każdego rodzaju gier będą mogli posmakować zbliżających się hitów. Pojawią się nowe wcielenia najlepszych strzelanek FPS – Xbox zaprezentuje w akcji Battlefield 1 w ramach pierwszych w Polsce publicznych rozgrywek wieloosobowych (premiera 21.10.2016), a Activision da zwiedzającym zagrać w Call of Duty: Infinite Warfare (premiera 04.11.2016) – do ogrania w strefie PlayStation. Gry sportowe to między innymi sporty zimowe w Steep (premiera 02.12.2016) od Ubisoftu.

Swoje stoiska będą również mieli czołowi polscy producenci gier. CD PROJEKT RED zaprezentuje długo wyczekiwanego GWINTA: Wiedźmińską Grę Karcianą, jeszcze przed startem zamkniętej bety. Z kolei na stoisku CI Games będzie można zagrać w Sniper: Ghost Warrior 3 (premiera 27.01.2017). Nie zabraknie również Strefy Junior, gdzie odbędzie się po raz pierwszy w Polsce będzie można zapoznać się z grą LEGO Worlds.

Katalog przedpremierowych grywalnych wersji udostępnionych na potrzeby imprezy T-Mobile Warsaw Games Week 2016 jest naturalnie dużo szerszy, co gwarantuje, że każdy jej uczestnik będzie usatysfakcjonowany. Dlatego nie warto zwlekać z zakupem biletów, które dostępne są na stronie www.ebilet.pl.

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów Warsaw Games Week:
Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl
Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek
Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

***

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:
Anna Cieśluk
Partner of Promotion Sp. z o.o.
tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49
e-mail:

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Bąk
Agencja LIVE Sp. z o.o.
tel.: +48 22 852 24 13
e-mail:

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Papliński
DTAgency
tel.: +48 537 838 383
e-mail:

O T-MOBILE WARSAW GAMES WEEK

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się ESKA, Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.