BIURO PRASOWE

Warsaw Games Week , 13.06.2016

Z targów E3 na Warsaw Games Week 2016


W dniach 14-16 czerwca odbędą się jedne z największych targów gier wideo na świecie, słynne E3. W Los Angeles giganci elektronicznej rozrywki pokażą swoje nowości sprzętowe i wydawnicze. Szczegóły samych pokazów są oczywiście owiane tajemnicą, a firmy do ostatniej chwili trzymają swoje asy w rękawie. Jednak już od jakiegoś czasu pojawia się coraz więcej przecieków. Informacje o nowych wersjach konsol, premierach gier, zwiastunach czy fragmentach rozgrywek rozpaliły oczekiwania na wielkie emocje! Z nowościami zaprezentowanymi podczas E3 będą mogli zapoznać się także polscy gracze. Doskonałą okazją do tego będą targi gier Warsaw Games Week, które odbędą się jesienią, 13-16 października. Organizatorzy zapewniają, że tak jak w ubiegłym roku, będzie można przetestować na nich gry tuż przed ich światowymi premierami.

Wielkie ambicje Warsaw Games Week

Targi E3 to wydarzenie, które wyczekuje i ogląda na żywo wielu graczy z całego świata. W tym roku odbędą się one już po raz 21. To właśnie E3, a po nich sierpniowy Gamescom, wskażą kierunek dla wystawców Warsaw Games Week 2016. Wśród już zapowiedzianych są: Microsoft, Sony Computer Entertainment Polska, Ubisoft oraz CENEGA. Szczegółowy line-up zostanie przedstawiony oczywiście tuż przed wydarzeniem, ale po światowych imprezach będzie nam zdecydowanie łatwiej snuć przypuszczenia. Organizatorzy podkreślają, że tak jak w ubiegłym roku z pewnością pozytywnie zaskoczą wielu graczy. Podczas pierwszej edycji warszawskich targów odwiedzający mogli zapoznać się takimi tytułami jak: Total War: WARHAMMER, Street Fighter V, Just Cause 3, Uncharted 4: Kres Złodzieja, Horizon: Zero Dawn, Ratchet & Clank, Rise of the Tomb Raider, Halo 5: Guardians, Mirror's Edge Catalyst, Anno 2205 czy Assassin's Creed Syndicate. Większością z tych gier miało swoje pierwsze przedpremierowe pokazy właśnie za oceanem. Warsaw Games Week organizowane są na wzór zagranicznych wydarzeń gamingowych. Ambicją organizatorów jest stworzenie targów z prawdziwego zdarzenia, zapewniających rozrywkę na światowym poziomie i które będą gromadzić graczy z całej Europy.

E3 i wielkie ogłoszenia

O E3 2016 mówi się już od dawna. Jedne z największych na świecie targów dla graczy ponownie odbędą się w Los Angeles, w dniach 14-16 czerwca. Wydarzenie jak zawsze poprzedzone zostanie serią konferencji prasowych organizowanych przez największych wystawców. Za nami jest już spotkanie z Bethesdy, na którym zaprezentowano nową zawartość do takich tytułów jak: Doom, Fallout 4 czy The Elder Scrolls Online. Producent ten zapowiedział też, że niektóre z gier wejdą na rynek wirtualnej rzeczywistości. Microsoft zaprasza na swoje widowisko dzisiaj, 13 czerwca, na godzinę 18:30 czasu polskiego. Transmisja na żywo z konferencji Xbox dostępna będzie pod linkiem: www.xbox.com/E3 oraz na YouTubie i Twitchu. Tego samego dnia, późnym wieczorem, będzie można obejrzeć prezentację Ubisoft. Odbędzie się ona o 22:00 naszego czasu. Transmisja na żywo m.in. poprzez stronę Ubisoft, YouTube i Twitch. Konferencja Sony na E3 2016 została z kolei zaplanowana na 14 czerwca. Przyda się na tę okazję dzbanek z gorącą kawą, ponieważ show wystartuje o godzinie 3:00 w nocy z poniedziałku na wtorek. Czego jednak nie robi się, aby poznać nowości i premiery PlayStation. Oficjalny stream z konferencji pojawi się na kanale PS na YouTubie, pod linkiem: https://youtu.be/Kk74m41wyhc.

A co pokażą giganci w branży? Microsoft zaprezentuje nowości technologiczne na konsoli Xbox One oraz Windows 10, jak również nadchodzące gry na wyłączność, w tym Gears of War 4 i nowy tytuł z serii Forza. Deweloper Ubisoft ogłosił, że w tym roku nie będzie nowej gry z serii Assassin's Creed, ale możemy liczyć na przedpremierowe pokazy Ghost Recon Wildlands i Watch Dogs 2. Na E3 nie zabraknie także takich tytułów jak: Final Fantasy XV, Mafia 3 i Dishonored 2, które w naszym kraju wydaje Cenega. To tylko niektóre gry, o których prawdopodobnie dowiemy się więcej w Los Angeles. Na pewno nie obejdzie się bez niespodzianek i ekscytujących momentów. Targi E3 przecież nas do tego przyzwyczaiły!

Zachęcamy do śledzenia oficjalnych kanałów Warsaw Games Week:
Oficjalna strona: www.warsawgamesweek.pl
Facebook: www.facebook.com/warsawgamesweek
Twitter, Instagram, Snapchat: @warsawgamesweek

***

Biuro prasowe Warsaw Games Week 2016:
Anna Cieśluk
Partner of Promotion Sp. z o.o.
tel.: +48 22 858 74 58 wew. 49
e-mail:

Za realizację Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Bąk
Agencja LIVE Sp. z o.o.
tel.: +48 22 852 24 13
e-mail:

Za sprzedaż powierzchni na Warsaw Games Week 2016 odpowiada:
Krzysztof Papliński
DTAgency
tel.: +48 537 838 383
e-mail:

O T-MOBILE WARSAW GAMES WEEK

Debiut Warsaw Games Week okazał się bardzo udany. W trakcie 3 dni targi odwiedziło aż 19 000 graczy, którzy mogli przetestować najnowsze i przedpremierowe gry na ponad 500 stanowiskach. Tegoroczne wydarzenie T-Mobile Warsaw Games Week wydłużono z trzech do czterech dni. W pierwszy dzień imprezy (13.10, czwartek) jest możliwe wcześniejsze wejście, od godziny 10:00, dzięki biletowi Early Access, który przygotowany został specjalnie dla profesjonalistów i mediów. Do godziny 14:00 odwiedzający będą mogli wziąć udział w premierowych pokazach, prezentacjach, swobodnie korzystać z interaktywnej rozrywki i w komfortowych warunkach porozmawiać z zaproszonymi gośćmi i przedstawicielami firm. Jeśli ktoś nie zdąży kupić biletu w przedsprzedaży będzie możliwe nabycia go na miejscu w kasach. Organizatorzy zaznaczają jednak, że sprzedaż będzie odbywać się w miarę wolnych miejsc na targach. Bilety na T-Mobile Warsaw Games Week 2016 można kupić drogą internetowa na www.ebilet.pl. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Prezydent m. st. Warszawy. W gronie patronów medialnych targów znalazła się ESKA, Gazeta Wyborcza, Warszawa.Wyborcza.pl, Co jest Grane 24 oraz Metrocafe.pl.