BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 29.02.2016

Partner of Promotion poprowadzi kampanię w Chinach, Wietnamie i Zjednoczonych Emiratach Arabskich


Partner of Promotion rozpoczyna realizację kampanii informacyjno - promocyjnej „Europejski Drób – w Jakości Siła" w Azji. Jest to projekt realizowany przez agencję dla Krajowej Rady Drobiarstwa – Izby Gospodarczej współfinansowany ze środków unijnych.

Kampania została zaplanowana na trzy lata i potrwa do lutego 2019 roku. W ramach projektu na rynkach Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wietnamu oraz Chinach i Hongkongu promowane będzie europejskie mięso drobiowe - produkowane w systemie QAFP.

Celem kampanii jest wykreowanie pozytywnego wizerunku produktów drobiowych wysokiej jakości produkowanych w Unii Europejskiej oraz budowa świadomości ich walorów smakowych. Działania skierowane będą głównie do odbiorców biznesowych, dlatego osią kampanii staną się działania informacyjne prowadzone podczas najważniejszych wydarzeń branżowych na rynkach docelowych. W ramach projektu zaplanowano także szereg aktywności edukacyjnych oraz działań public relations.

Budżet kampanii wynosi ponad 4 000 000 EUR.