BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 21.12.2015

Zakupy bez wyrzutów sumienia – Partner of Promotion z FaniMani.pl


Agencja Partner of Promotion rozpoczęła działania komunikacyjne dla FaniMani.pl. Serwis umożliwia organizacjom społecznym pozyskiwanie dodatkowych funduszy. Jest to pierwsze i jedyne takie rozwiązanie w Polsce. W ramach współpracy Partner of Promotion zajmie się obsługą public relations serwisu, doradztwem komunikacyjnym i strategicznym oraz działaniami w social mediach.


 Dzięki FaniMani.pl klienci sklepów internetowych mogą wspierać wybrany przez siebie cel społeczny bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Wystarczy, że użytkownik zarejestruje się w serwisie, wybierze sklep, w którym zamierza dokonać zakupu i wskaże cel, który chce wesprzeć. Od każdej takiej transakcji, wybrana organizacja społeczna otrzymuje darowiznę w wysokości kilku procent wartości zakupów.

Istotną zaletą serwisu jest fakt, że konsumenci nie wydają ani złotówki więcej, wspierając różne cele. Pieniądze, które trafiają do organizacji, pochodzą z budżetów marketingowych sklepów. Podobne portale funkcjonują na całym świecie, głównie w USA gdzie idea pomagania przy okazji zaspokajania własnych potrzeb jest dobrze znana.

„Szczególnie przed świętami Polacy angażują się w różne akcje charytatywne. FaniMani.pl daje im możliwość pomagania przez cały rok. Poprzez zakupy w różnych sklepach internetowych mogą wspierać wiele inicjatyw społecznych. W tym momencie nasz serwis zbiera pieniądze dla ponad 1800 organizacji." – mówi współzałożyciel FaniMani.pl Norbert Wierbiłowicz.

Partner of Promotion - Agencja PR nr 1 w Polsce według wszystkich rankingów firm Public Relations. Firma stale angażuje się w działalność pro bono w ważnych inicjatywach społecznych. Agencja od pięciu lat wspiera "Maraton Warszawski", a od trzech lat jest Partnerem Strategicznym charytatywnej grupy biegowej "Spartanie Dzieciom", która działa na rzecz pomocy dzieciom z niepełnosprawnościami. W grudniu 2015 r. PofP rozpoczęła współpracę z Fundacją Mam Marzenie - agencja odpowiada za doradztwo komunikacyjne oraz prowadzenie biura prasowego fundacji.