BIURO PRASOWE

Huawei, 07.01.2015

Huawei prezentuje pełną ofertę nowych urządzeń mobilnych na targach CES 2015


Huawei Consumer Business Group (BG) przestawił na konferencji CES 2015 ponad 100 różnych urządzeń. W tej grupie znalazły się m.in. najnowsze smartfony, akcesoria, tablety, urządzenia domowe, modemy oraz OTT. Firma zapowiedziała również rozpoczęcie wdrażania nowej strategii produktowej – ery „Hilink" . W ramach tej strategii użytkownikom na całym świecie będą oferowane w pełni zintegrowane rozwiązania pozwalające na niezwykle wygodne korzystanie z inteligentnych urządzeń i zasobów internetowych.

„Rok 2014 był dla Huawei obfity w sukcesy. Nasza strategia produktowa, która zakłada skoncentrowanie się na segmentach premium oraz high-end, okazała się bardzo skuteczna. Dzięki niej uzyskaliśmy ponad 30% wzrost sprzedaży smartfonów, osiągając w 2014 r. wartość sprzedaży na poziomie ponad 11.8 mld USD. Flagowe smartfony Huawei P7 i Huawei Mate7 zyskały ogromną popularność wśród użytkowników na całym świecie. Równolegle kontynuowane były projekty mające na celu rozwój marki i wzrost jej rozpoznawalności, dzięki czemu staliśmy się pierwszą chińską firmą, która została uwzględniona w rankingu Interbrand's Top 100 Global Brands of 2014" −powiedział Mr. Richard Yu, CEO Huawei Consumer BG.

„W najbliższej przyszłości chcemy dalej konsolidować i rozwijać segment smartfonów, aby móc zaoferować użytkownikom naszych produktów jeszcze bardziej zintegrowane i inteligentne rozwiązania mobilne. Mając na uwadze nasze ogromne doświadczenie i wkład Huawei w rozwój technologii szerokopasmowego dostępu do internetu, będziemy dalej koncentrować się na rozszerzeniu obszarów, w których mogą zostać wykorzystane nasze rozwiązania – przykładem takich nowych obszarów są np. sieci samochodowe czy Internet Rzeczy. Jesteśmy przekonani, że poprzez integrację istniejących rozwiązań typu big data i usług dostępnych z poziomu cyfrowej chmury możemy zaoferować użytkownikom jeszcze wygodniejsze i inteligentniejsze rozwiązania, które zoptymalizują np. wybór tras czy dróg dojazdu, a także pozwolą ocenić poziom ich bezpieczeństwa i wygodę".

Flagowe smartfony Huawei wiodą prym
Firma Huawei zdecydowała się wdrożyć strategię produktową zakładającą skoncentrowanie się na rozwoju smartfonów z segmentów mid-premium oraz high-end. Ta decyzja spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem ze strony klientów i pozwoliła na ogromny wzrost sprzedaży na przestrzeni ostatnich lat. W rezultacie rozpoznawalność marki Huawei wzrosła z poziomu 52% w 2013 r. do poziomiu 65% w 2014 r., a rekomendacja marki osiągnęła poziom 43% wg. agencji badawczej IPSOS.

Na targach CES 2015 zostały zaprezentowane flagowe urządzenia Huawei oraz serii Honor. Wśród nich na szczególną uwagę zasługują m.in. Huawei P7 (edycje: Sapphire, Arsenal i wersja standard), Huawei Mate7 (zarówno wersje premium, jak i standardowe edycje), a także Honor 6 i Honor 6 Plus.

Smartfon Huawei P7 kontynuuje sukces swojego poprzednika Huawei P6. Na przestrzeni zaledwie 6 miesięcy od majowej premiery w Paryżu w 2014 r. model P7 został sprzedany w ponad 4 milionach egzemplarzy. Huawei Mate7, mający premierę na targach IFA we wrześniu 2014 r., również zbiera doskonałe opinie wśród użytkowników. Dalsze umocnienie pozycji Huawei jako wiodącego producenta w segmencie smartfonów high-end przyniosła premiera modelu G7 (także zaprezentowanego podczas targów IFA), który został sprzedany w ponad 1 mln egzemplarzy w zaledwie dwa miesiące od premiery.

Huawei Consumer BG zapowiada erę "Hilink"

Podczas wystawy zaprezentowana została także nowa strategia Huawei – era „Hilink".
W ramach tej strategii użytkownikom na całym świecie będą oferowane w pełni zintegrowane rozwiązania pozwalające na niezwykle wygodne korzystanie z zasobów internetowych na całym świecie. Urządzenia Huawei są projektowane z myślą o użytkownikach i ich potrzebach w erze globalnego dostępu do internetu i zasobów sieciowych.

Wizja Huawei sięga znacznie dalej i skupia się na rozbudowanej koncepcji inteligentnego domu, w którym wszystkie urządzenia są ze sobą sprzężone i współpracują ze sobą. Platforma Huawei będzie obejmować zarówno urządzenia multimedialne, jak również np. urządzenia monitorujące jakość powietrza, inteligentne gniazdka, zdalnie sterowane za pomocą podczerwieni oświetlenie, a także inteligentne ogrzewanie budynków – wszystko pod łatwą i wygodną kontrolą użytkownika.

Podczas wystawy zwiedzający mogą zobaczyć urządzenia - Huawei MediaPad T1, model X1, smart-opaska TalkBand B1, mobilny router E5 PRO, urządzenia domowe z serii PT500 oraz WS331C, a także OTT Huawei M330 i moduł samochodowy ME909Tu-565 – które zostały zaprezentowane jako część zintegrowanego systemu "Hilink".

- - -

About Huawei Consumer BG
Firma Huawei posiada 16 centrów rozwojowo-badawczych w Niemczech, Szwecji, USA, Francji, Włoszech, Rosji, Indiach oraz Chinach. Produkty i rozwiązania Huawei są oferowane w ponad 170 krajach na całym świecie, obsługujac 1/3 światowej populacji. W 2014 r. Huawei został trzecim, globalnym producentem smartfonów pod względem sprzedaży. Huawei Consumer Business Group (BG) jest jedną z trzech grup biznesowych Huawei – odpowiada za szerokie portfolio produktowe w tym smartfony, urządzenia mobilne, domowe routery oraz usługi w chmurze. Dzięki ponad 20-letniemu doświadczeniu na rynku teleinformatycznym (ICT) i rozbudowanej, światowej sieci partnerów i współpracowników, Huawei BG dostarcza najnowocześniejsze technologie i rozwiązania klientom na całym świecie.
Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer BG: consumer.huawei.com

***

Huawei Device
HUAWEI to światowy lider w dostarczaniu najnowszych technologii informatycznych i telekomunikacyjnych (ICT). Firma jest liczącym się na światowym rynku producentem modemów do bezprzewodowej transmisji danych, telefonów komórkowych, smartfonów oraz tabletów. HUAWEI współpracuje ze wszystkimi największymi spółkami telekomunikacyjnymi w ponad 100 krajach. Z rozwiązań firmy korzystają m.in. British Telecom, Vodafone, France Telecom/Orange, Deutsche Telekom, Telefonica O2, China Telecom, China Mobile, Telecom Italia, China Unicom oraz KPN. HUAWEI jest firmą globalną, operującą w 170 krajach, zatrudniającą ponad 150 tysięcy pracowników, z czego aż 46% pracuje w 16 centrach badawczo-rozwojowych. Firma dba o rozwój nowych technologii – 13% rocznego dochodu jest inwestowane w badania i rozwój. W Polsce HUAWEI działa od 2004 roku, zatrudniając obecnie około 500 pracowników. Od 2008 roku Warszawa jest centralą firmy na region Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. HUAWEI Polska współpracuje ze wszystkimi najważniejszymi operatorami telekomunikacyjnymi w zakresie sieci transmisyjnych i urządzeń dostępowych (modemy, routery), a od 2011 roku dostępne są w Polsce także telefony, smartfony i tablety HUAWEI.

Huawei Device online:
http://www.HUAWEIpolska.pl | www.HUAWEIdevice.pl | https://www.facebook.com/HuaweiDevicePolska

Dodatkowych informacji udziela:
Dariusz Marnic
Marketing Manager Terminal Department
HUAWEI Sp. z o.o.
kom: 727 403 015

Kontakt dla mediów:
Jolanta Stryjczak
Corporate Communications & PR Manager
HUAWEI Sp. z o.o.
Kom.: 607 147 494

Justyna Kamińska
Senior Account Executive
Partner of Promotion
Tel.: +48 (22) 858 74 58 wew. 39