BIURO PRASOWE

OKI, 22.07.2014

OKI Europe wprowadza nowy ogólnoeuropejski program partnerski


Program „Shinrai" ma na celu wsparcie partnerów OKI poprzez budowanie wspólnie ukierunkowanych planów sprzedaży, strategii marketingowych, a także poprzez nagradzanie lojalności

Firma OKI Europe Ltd. uruchomiła w całej Europie nowy, ujednolicony program partnerski w celu wzmocnienia i rozwoju relacji z obecnymi oraz nowymi partnerami.

Celem Programu Partnerskiego Shinrai jest dążenie do otwarcia nowych możliwości biznesowych w ramach sieci dystrybucyjnej OKI. Shinrai opiera się na budowaniu zaufania między OKI, a społecznością partnerów i jest ogólnoeuropejskim programem, który obejmuje ukierunkowanie sprzedaży, nagradzanie za lojalność, wsparcie marketingowe oraz prowadzenie szkoleń.

„OKI jest wyjątkowe, ponieważ nie prowadzi sprzedaży bezpośredniej do klienta końcowego, przez co kanał partnerski odgrywa znaczącą rolę w naszym modelu biznesowym" ─ mówi Terry Kawashima, dyrektor zarządzający OKI Europe Ltd. ─ „Do tej pory wspieraliśmy partnerów przy pomocy wielu niezależnych inicjatyw lokalnych. Natomiast nowy, jednolity program podkreśla nasze całkowite zaangażowanie w kanał partnerski, współpracę na rzecz tworzenia nowych możliwości i rozwój biznesu korzystnego dla wszystkich stron w ramach prawdziwego partnerstwa".

Partnerstwo na wielu poziomach
Program Partnerski Shinrai działa na kilku poziomach, takich jak:

Poszczególne poziomy są oparte na indywidualnym dla każdego partnera modelu biznesowym oraz zmiennym poziomie integracji i zaangażowania w OKI. Każdy z poziomów oferuje inne korzyści, w tym różne formy wsparcia biznesowego i nagrody.

Partnerzy Premium, Executive, E-Commerce i BMO otrzymają certyfikat Autoryzowanego Partnera oraz umowę Programu Partnerskiego Shinrai, stworzoną dla sformalizowania stosunków i podkreślenia wzajemnych korzyści, płynących z bliskiej współpracy. Dodatkowe wsparcie zostanie udzielone przez dedykowanego opiekuna, który będzie pomagać dystrybutorom w osiągnięciu ich celów biznesowych. Cele sprzedaży będą określane indywidualnie w każdym przypadku, a nowy system premiowania wyników ma nagradzać inwestycje w firmę OKI, jej produkty i usługi.

„Dzięki temu usystematyzowanemu i wspierającemu programowi, ukierunkowanemu na motywację, narzędzia i szkolenia, OKI pomoże każdemu partnerowi stworzyć własną bazę klientów oraz opracować nowe możliwości działania" ─ mówi Kawashima ─ „Będzie to korzystne zarówno dla OKI i naszych partnerów, jak też dla klientów końcowych, którzy będą mieli większy dostęp nie tylko do wielokrotnie nagradzanej innowacyjności produktów OKI, lecz także do profesjonalnego doradztwa i wsparcia".

Polub nas na Facebooku: https://www.facebook.com/OKI.Polska

***

O OKI Europe

OKI Europe Ltd jest działem Oki Data Corporation, globalnej firmy zajmującej się działalnością typu business-to-business, która koncentruje się na tworzeniu profesjonalnych drukujących produktów, aplikacji i usług komunikacyjnych typu in-house, mających zwiększać wydajność dzisiejszych i przyszłych przedsięwzięć.

Jest to firma o ugruntowanej pozycji jednej z wiodących marek rozwiązań w obszarze druku, zarówno pod względem wartości, jak i sprzedanych produktów. Przez ponad 60 lat OKI Europe dostarcza zaawansowane rozwiązania druku na całym świecie, wprowadzając przełomowe technologie, które wspierają potrzeby zarówno dużych jak i małych firm. Nasz pionierski rozwój technologii druku cyfrowego LED umieścił OKI w rynkowej czołówce firm dostarczających przyjazne środowisku, ekologiczne, urządzenia drukujące w wysokiej rozdzielczości.

Oprócz szerokiego portfolio wielokrotnie nagradzanych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, OKI oferuje szereg usług, które pomagają zoptymalizować drukowanie i obieg dokumentów. To, wraz z zintegrowanym pakietem technologii i narzędzi programowych, może pomóc firmom przejąć kontrolę nad kosztami druku i prowadzeniem dokumentacji w bezpiecznym środowisku, niezależnie czy praca biura bazuje na mobilności czy rozwiązaniach
w chmurze.

Obecnie OKI Europe zatrudnia około 1100 osób w 21 lokalizacjach (biura handlowe i zakłady produkcyjne) i jest reprezentowany w 60 krajach w całym regionie EMEA.

Oki Data Corporation jest częścią Oki Electric Industry Co. Ltd. z siedzibą w Tokyo, który jako pierwszy japoński producent telekomunikacyjny został założony w 1881 r.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.oki.pl oraz www.okieurope.pl

Kontakt dla mediów:
Justyna Kamińska

+48 22 858 74 58 (#39)