BIURO PRASOWE

Nestle Polska S.A., 12.05.2014

Nestlé zaprasza do współpracy przy przygotowywaniu drugiego społecznego Raportu Tworzenia Wspólnej Wartości (CSV)


Nestlé podejmuje nową inicjatywę w obszarze CSR i wzmacnia komunikację bezpośrednią z interesariuszami. Firma po raz pierwszy chce zachęcić konsumentów produktów Nestlé do dzielenia się opiniami na temat tego, co powinno się zaleźć w przyszłym raporcie.


W dniach 12-16 maja, każdy, kto chciałby uczestniczyć w tworzeniu raportu Nestlé i podzielić się opiniami na temat tego, jakie treści powinny znaleźć się w dokumencie, może to zrobić drogą mailową, wysyłając swoje pomysły na adres: oraz wypowiedzieć się na profilu Nestlé na Facebooku https://www.facebook.com/NestlePL W tych dniach odbędzie się kampania, podczas której zainteresowani będą mogli zaproponować tematy, które powinny być opisane w nowym Raporcie Nestlé.

Wspólnie stworzony dokument podsumuje działania z zakresu odpowiedzialnego biznesu z ostatnich 2 lat oraz wskaże kierunki na przyszłość.

Odpowiedzialność społeczna to w dużej mierze dialog, komunikacja dwustronna, słuchanie otoczenia i reagowanie na jego potrzeby. Dlatego też Nestlé jeszcze bardziej otwiera się na głos swoich pracowników, klientów, dostawców, partnerów biznesowych oraz konsumentów. Każdy głos jest dla nas ważny, z uwagą wysłuchamy wszystkich opinii i pomysłów. Zapraszamy do kontaktu i wspólnego budowania nowego raportu Tworzenia Wspólnej Wartości.mówi Iwona Konstanty, Koordynator CSR w Nestlé Polska S.A.

Nestlé wyśle również specjalną ankietę do swoich dostawców, klientów i liderów opinii, w której poprosi
o wskazówki dotyczące treści nowego Raportu CSV.

***

O Nestlé
Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5000 pracowników w 8 lokalizacjach. W 2016 roku sprzedaż Nestlé w Polsce osiągnęła ponad 3 mld zł.

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:

Edyta Iroko
Koordynator ds. Mediów, Nestlé Polska S.A.
Email:
Telefon: +48 22 607 32 54
Mobile: +48 600 204 870

Daria Grzesiek
Account Executive
Email:
Telefon: 22 858 74 58 ext. 30