BIURO PRASOWE

Ghelamco, 13.03.2014

Nowi najemcy w Placu Vogla w Wilanowie


Lokalny ośrodek handlu i usług na warszawskim Wilanowie – Plac Vogla – zyskał nowych najemców: salonik prasowy Kolportera oraz salon optyczny Optyk Tondryk. To kolejne, po Delikatesach Alma firmy, których oferta wkrótce dostępna będzie dla mieszkańców Wilanowa. Inwestycja posiada już prawomocne pozwolenie na budowę. Realizacja projektu rozpocznie się jeszcze w tym roku.



Kolporter, nowy najemca Placu Vogla, administruje siecią ponad 950 saloników prasowych. Firma na wynajętej w Placu Vogla powierzchni (blisko 40 m2) stworzy salonik prasowy Top-Press – samoobsługowy sklep typu convenience, będący udoskonaloną wersją saloniku prasowego, charakteryzujący się nowoczesnym i funkcjonalnym wykończeniem i ekskluzywnym wystrojem.

Nowym najemcą w obiekcie został również prestiżowy salon optyczny Optyk Tondryk. Będzie to kolejny salon należący do lokalnej sieci punktów optycznych mieszczących się w południowych dzielnicach i przedmieściach Warszawy. Salon zajmował będzie około 50 m2 powierzchni w ramach obiektu planowanego przez Ghelamco.

Kolporter oraz Optyk Tondryk to kolejni, po Delikatesach Alma, najemcy Placu Vogla. Umowa z firmą Alma Market S. A., podpisana w listopadzie, przewiduje stworzenie na terenie ośrodka sklepu spożywczego zajmującego ponad 1500 m2 powierzchni. Oferta wszystkich trzech dotychczasowych najemców znakomicie wpisuje się w koncepcję komercyjną Placu Vogla – lokalnego centrum handlu i usług, na terenie którego powstanie wachlarz punktów handlowych i usługowych będących odpowiedzią na codzienne potrzeby mieszkańców dzielnicy. Obiekt pomieści również studia urody, odnowy biologicznej oraz fitness, a dodatkowo zapewni bogatą ofertę kawiarnianą oraz restauracyjną.

Plac Vogla zrealizowany będzie w niskiej, parterowej zabudowie, w nowej na polskim rynku formule „open air center". W odróżnieniu od galerii handlowych, będzie to inwestycja o ulicznym charakterze, harmonijnie wpisana w otaczające sąsiedztwo. Do każdego ze sklepów i punktów usługowych na terenie obiektu będzie można wejść wprost z poziomu ulicy.

Poza Placem Vogla, w planach Ghelamco są jeszcze dwa kolejne, kameralne obiekty usługowo-handlowe: Prochownia Łomiankii Pasaż Tukanów w Piasecznie, zaprojektowane są przez pracownię Arch Magic. Podobnie jak Plac Vogla, obiekty te mają na celu zapewnienie wygody konsumentów w ramach codziennych zakupów, a dodatkowo, poprzez swój centrotwórczy charakter, zaoferują lokalnym społecznościom nowe, przyjazne miejsce spotkań i spędzania wolnego czasu.

***

O GHELAMCO POLAND

Ghelamco Poland to lider rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce i pionier w dziedzinie innowacji, zrównoważonego budownictwa i kreowania przestrzeni publicznej. Przez 26 lat, jako inwestor, deweloper i generalny wykonawca, firma ugruntowała swoją wiodącą pozycję na polskim rynku dostarczając 1 100 000 m2 najwyższej klasy powierzchni biurowej, mieszkaniowej, handlowej i magazynowej. Wolumen sprzedaży zrealizowanych projektów przekracza 1,3 mld EUR. Flagową inwestycją firmy jest kompleks biurowy Warsaw Spire wraz z placem Europejskim, uznany za najlepszy budynek biurowy na świecie w prestiżowym konkursie MIPIM Awards 2017.

Jako wizjoner w branży Ghelamco od lat konsekwentnie wdraża pionierskie projekty innowacyjnych, zaawansowanych technologicznie budynków i wyznacza kierunki dla rozwoju rynku nieruchomości w Polsce. To właśnie belgijska firma odkryła potencjał Mokotowa, wprowadziła do Polski koncepcję parku biznesowego i jako pierwsza certyfikowała budynki biurowe w prestiżowym systemie BREEAM – firma posiada w swoim portfolio już 9 certyfikowanych projektów o łącznej powierzchni 320 000 m2. Ghelamco także jako pierwszy spośród deweloperów dostrzegł potencjał Woli – lokalizacji, w której powstaje aktualnie nowe biznesowe serce stolicy.

Ghelamco to także jedyny deweloper w Polsce, który postrzega zrównoważone budownictwo w szerszej perspektywie i aktywnie działa na rzecz kształtowania przestrzeni publicznej. Firma realizuje projekty na rzecz rewitalizacji całych dzielnic, kreując obszary wartościowe dla miasta, jak plac Europejski. By dodatkowo wesprzeć miastotwórcze inicjatywy, firma Ghelamco powołała do życia Fundację Sztuka w Mieście, której celem jest podnoszenie jakości miejskiej przestrzeni publicznej poprzez działania artystyczne czy ambientowe dla lokalnych społeczności. Dokonania Ghelamco zostały wyróżnione szeregiem nagród, m.in. siedemnastokrotnym tytułem Dewelopera roku w Polsce.

Informacje dla mediów:
Michał Nitychoruk, Account Manager, Partner of Promotion
e-mail: , tel. 22 858 74 58 w. 95, 600 210 304

Radosław Górecki, Communication Manager, Ghelamco Poland
email: tel. 795 104 982