BIURO PRASOWE

Reebok, 27.09.2013

WSPÓŁPRACA POMIĘDZY DWOMA GLOBALNYMI MARKAMI OBIETNICĄ REWOLUCJI W FITNESSIE


Warszawa, 27 września 2013 - Reebok i Les Mills - światowej sławy producent rozwiązań w zakresie fitnessu grupowego - rozpoczęli współpracę będącą zapowiedzią zupełnie nowej ery w fitnessie.
Reebok w latach 80-tych i 90-tych był powszechnie znany jako marka fitnessowa. Od tego momentu marka nieustannie zachęca ludzi do wspólnych treningów i dzielenia się doświadczeniami sportowymi. To właśnie fitness pozwala ludziom inspirować się nawzajem i motywować w unikalny dla tej kategorii sposób. Współpraca Reebok i Les Mills odzwierciedla zaangażowanie obu marek w kategorię fitnessu grupowego.

Fitness przeżywa najsilniejszy wzrost popularności od czasu rozwoju aerobiku, dziedziny niezwykle popularnej w latach 80-tych. Les Mills, wraz ze swoimi innowacyjnymi programami treningowymi, stoi na czele tego ruchu. Jako wiodący dostawca grupowych zajęć fitness, Les Mills wprowadził do świata fitnessu zajęcia takie jak Bodypump(tm), BODYCOMBAT(tm), a ostatnio LES MILLS GRIT(tm).

Firma Les Mills, od czasu założenia w 1968 roku, stała się jedną z dominujących marek w światowej branży fitness, z milionami ludzi realizującymi swój potencjał na zajęciach LES MILLS(tm). LES MILLS (tm) szczyci się wykwalifikowaną kadrą ponad 100 000 instruktorów i jednym z najbardziej zaawansowanych systemów szkoleń instruktorskich.

W ramach współpracy został stworzony film "Revolution", który pokazuje rozwój fitnessu od 1980 roku aż do dzisiaj. Film rozpoczyna się motywem nawiązującym muzyką i stylizacją do aerobiku z lat 80-tych. Następnie, pokazany jest rozwój fitnessu przez kolejne dekady, od popularnego w latach 90-tych stepu, aż po spinning, który stał się trendem w pierwszej dekadzie 21-go wieku, i wreszcie zajęcia LES MILLS(tm) takie jak BODYPUMP(tm). Każdemu z prezentowanych trendów towarzyszy charakterystyczna dla nich muzyka oddająca klimat danych czasów. Film został stworzony przez wielokrotnie nagradzaną firmę produkcyjną Partizan, w reżyserii Warrena Fu.

"Współpraca marki Reebok z Les Mills ma na nowo zdefiniować kategorię grupowego fitnessu i jednocześnie uczcić historię Reeboka, związaną z zaangażowaniem marki w fitness", mówi Barbara Ebersberger, Vice President of Reebok's Studio Business Unit. " Reebok od zawsze miał silną pozycję na scenie fitness, począwszy od lat 80- tych, kiedy ludzie trenowali aerobik w butach Reebok Freestyle, aż do dziś, kiedy każdego dnia tysiące ludzi na całym świecie bierze udział w zajęciach LES MILLS(tm). Teraz, bardziej niż kiedykolwiek poświęcamy naszą energię, aby zachęcić i zmotywować ludzi do rozwijania swojej pasji, energii i pewności siebie poprzez fitness grupowy".

"Les Mills i Reebok ma bogate doświadczenie w zakresie ćwiczeń grupowych. Nasze wieloletnie zaangażowanie w fitness czyni nas doskonałymi partnerami, których wspólnym celem jest zdefiniowanie na nowo fitnessu. Razem z Reebokiem planujemy wprowadzić tę kategorię na zupełnie nowy, ekscytujący poziom", powiedział Phillip Mills, Chief Executive, Les Mills International.

Film 'Revolution' dostępny jest pod adresem http://reesha.re/jwb4 oraz na www.reebok.com.

***

O Reebok
Reebok International Ltd., z siedzibą w Canton, w stanie Massachusetts, to czołowy światowy projektant, producent, i dystrybutor obuwia, strojów i sprzętu sportowego fitness i codziennego. Jako przedsiębiorstwo zależne od Grupy Adidas, firma działa w ramach różnych oddziałów pod markami Reebok, Reebok-CCM Hockey oraz Sports Licensed Division. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.reebok.com lub: http://reesha.re/plus; http://facebook.com/reebok; http://twitter.com/reebok; http://youtube.com/reebok. Reebok jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Reebok International Limited.


Kontakt prasowy:

Partner of Promotion
Łucja Dzierżak
Account Executive
tel: 22 858 74 58 wew. 32


Reebok
Klaudia Loretti
Brand Activation Manager
tel: 22 882 92 96