BIURO PRASOWE

Electronic Arts, 11.10.2013

Testy Battlefield 4 wkraczają w decydującą fazę! Przed nami ostatni weekend testów i nowy tryb rozgrywki


Od 11 dni w Szanghaju trwają walki i z każdym dniem starcia stają się coraz bardziej zacięte. Najbardziej intensywna wymiana ognia jest prowadzona w okolicy wieżowca lokalnej telewizji. Sytuacja zmienia się jednak tak dynamicznie, że żadna ze stron nie uzyskała jeszcze wystarczającej przewagi. Źródła donoszą, że wśród walczących są tysiące Polaków!
Największe testy przedpremierowe tej jesieni trwają już 11 dzień, a Battlefield 4 zbliża się do ustanowienia rekordu liczby walczących. Bezprecedensową rolę mają w tym Polacy, których już przeszło 50 000 zagrało wersję testową gry. Serwery Electronic Arts odnotowują z każdym dniem coraz większą liczbę jednocześnie grających. Do zabawy na mapie "Oblężenie Szanghaju" przyciąga w szczególności niezwykła dynamika rozgrywki, system Levolution oraz szeroka gama pojazdów, za sterami których można usiąść.

Jednak do zakończenia bezpłatnych testów Battlefield 4 pozostało już tylko 4 dni - walki ustaną o 12:00 w najbliższy wtorek 15 października. Pragnąc zapewnić graczom tuż przed ostatnim weekendem jeszcze więcej emocji firma Electronic Arts uruchomiła nowy tryb rozgrywki: Unicestwienie. Tryb ten jednym z dwóch nowych, w jakie można będzie zagrać w pełnej wersji Battlefield 4. Zasady są bardzo proste - w losowym miejscu na mapie pojawia się bomba, o którą walczą dwa zespoły. Po przejęciu bomby należy ją dostarczyć i uzbroić w jednym z trzech taktycznych punktów pozycji przeciwnika. Po jego wysadzeniu pojawia się nowa bomba w innym losowym miejscu. Wygrywa ten zespół, który jako pierwszy zniszczy wszystkie trzy punkty wroga.

Nowy, wciągający tryb to jednak nie wszystko. Każdy uczestnik najważniejszych, przedpremierowych testów tej jesieni przyczynia się do uczynienia finalnej wersji Battlefield 4 jeszcze lepszą i jeszcze bardziej dopracowaną. Electronic Arts wierzy, że najlepiej grę przetestują sami gracze, którzy doskonale wiedzą, jak chcą wyciągnąć maksimum wrażeń z rozgrywki. Podziękowaniem za przyczynianie się do udoskonalania zabawy jest nagradzany wspólnie z firmą AMD konkurs "TYLKO W BATTLEFIELD", dzięki której osoby biorące udział w testach Battlefield 4 i uwieczniające najciekawsze momenty mają szansę zyskać topowe karty graficzne AMD Radeon wykorzystujące zaawansowaną architekturę GCN, a także potężny komputer z 8-rdzeniowym procesorem AMD FX-8350 4 GHz i kartą graficzną AMD Radeon HD 7970 GHz Edition. Gra jest zatem o znacznie wyższą stawkę, a im większe zaangażowanie tym większe prawdziwe emocje.

Do zobaczenia na ulicach Szanghaju!

Battlefield 4 w wersji testowej można pobrać bezpośrednio z oficjalnych kanałów cyfrowej dystrybucji: Origin.com (PC), Xbox Live (Xbox 360) oraz PlayStation Network(PlayStation 3).

***

Informacje o firmie Electronic Arts
Electronic Arts(tm) jest wiodącym producentem interaktywnego oprogramowania rozrywkowego na świecie. Firma założona w 1982 roku, z powodzeniem tworzy, wydaje i dystrybuuje swoje produkty w wielu krajach, na komputery osobiste, konsole i telefony komórkowe.

Electronic Arts to trzy dywizje, EA SPORTS(tm), EA GAMES(tm) oraz EA PLAY(tm), tworzące gry dla różnych grup fanów. EA SPORTS to tytuły sportowe, takie jak FIFA, NHL(tm), NBA(tm), FIGHT NIGHT(tm), TENNIS. W ofercie EA GAMES(tm) znajdują się m.in. serie NEED FOR SPEED(tm), BATTLEFIELD(tm), MEDAL OF HONOR(tm) czy COMMAND & CONQUER(tm) a także zupełnie nowe produkcje jak MIRRORS EDGE(tm) czy DEAD SPACE(tm). EA PLAY(tm) tworzy i wydaje gry skierowane do masowego odbiorcy, takie jak kultowa seria THE SIMS(tm) czy HARRY POTTER(tm) lub gry na licencji HASBRO.

Więcej informacji na www.ea.pl.

Kontakt dla mediów:

Partner of Promotion
Tomasz Cichocki
Tel. (22) 858 74 58 wew. 51
e-mail:

Partner of Promotion
Filip Straburzyński
Tel. (22) 858 74 58 wew. 44
e-mail: