BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 16.09.2013

Partner of Promotion otwiera dwie placówki w Chinach


Agencja Partner of Promotion otworzyła placówki w dwóch największych miastach w Chinach - Pekinie i Szanghaju. Po założeniu własnego oddziału w Rosji, jest to kolejny krok agencji w celu zapewnienia polskim i zagranicznym klientom możliwości prowadzenia efektywnych działań komunikacyjnych na rynkach azjatyckich.


Decyzja o otwarciu placówek w Azji, to część strategii rozwoju Partner of Promotion, która od lat realizuje projekty w wielu regionach świata. - Chiny to jeden z bardzo perspektywicznych kierunków dla polskich firm. Dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie stałych placówek partnerskich w Pekinie i Szanghaju. Dzięki temu możemy zaoferować klientom prowadzenie działań komunikacyjnych, również na tym rynku. Dość długo analizowaliśmy czy decydować się na jedną czy dwie placówki, jednak mając na względzie wielkość kraju i odmienność regionów, których centrami ekonomicznymi są oba miasta, zdecydowaliśmy się na dwie lokalizacje - mówi Paweł Trochimiuk, Prezes Partner of Promotion.

Koordynatorem chińskich placówek jest William Li, posiadający ponad 15-letnie doświadczenie w public relations oraz marketingu. Placówki zostały otwarte na bazie porozumienia partnerskiego z agencją PR People Consultancy, która swoją siedzibę ma w Hongkongu. Model współpracy gwarantuje polskim klientom bezpieczną realizację projektów według najwyższych standardów jakościowych - zarówno w zakresie obsługi, realizacji projektów - jak i formy rozliczeń i płatności za działania.

- Cieszymy się z podpisania tego kontraktu - mówi Uhi Hui, właścicielka i CEO PR People Consultancy. - Chiny i Polska budują coraz bliższe relacje ekonomiczne i gospodarcze. Ostatnie deklaracje pokazują, że Chiny planują nawet podwojenie swoich obrotów z Polską w najbliższych 5 latach. Z naszą globalnym myśleniem i lokalnym działaniem na pewno będziemy w stanie budować dobre relacje dla polskich firm na chińskim rynku.

Rok temu Partner of Promotion uruchomiła swój własny oddział w Moskwie. Od 2006 roku agencja, w ramach zbudowanej przez siebie sieci Central Eastern Public Relations Network, koordynuje także projekty na kraje Europy Środkowej i Wschodniej. Za nadzór nad placówkami partnerskimi w Chinach, Rosji oraz w Europie odpowiada Anna Hahn-Leśniewska, Client Service Director agencji Partner of Promotion.