BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 11.09.2013

Golden World Awards 2013 dla Partner of Promotion


Agencja Partner of Promotion została nagrodzona w prestiżowym konkursie IPRA Golden World Awards 2013 w kategorii "Crisis management - Agency" za projekt "Kolej na 2012".


W ramach kampanii zrealizowanej na rzecz Polskich Kolei Państwowych agencja Partner of Promotion była odpowiedzialna za przeprowadzenie kompleksowych działań promocyjnych i informacyjnych podczas mistrzostw UEFA Euro 2012. Ważny element projektu stanowiła również komunikacja w sytuacjach kryzysowych - szczególnie doceniona przez jury Golden World Awards 2013. To już kolejna nagroda, którą Partner of Promotion otrzymała za realizację tej kampanii. Wcześniej projekt "Kolej na 2012" został doceniony m.in. w konkursie Stevie Awards 2013.

Organizowany przez stowarzyszenie IPRA konkurs już od 10 lat wyłania kampanie PR, które wyróżnia nie tylko kreatywność, ale także perfekcyjnie zaplanowana strategia oraz ewaluacja. Do tegorocznej edycji Golden World Awards zgłoszono ponad 300 projektów z całego świata. Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.ipra.org/gwa/ .