BIURO PRASOWE

Union Investment TFI, 26.06.2013

By zyski były owocne, potrzeba solidnych fundamentów - ruszyła nowa kampania reklamowa Union Investment TFI


Motywem przewodnim kampanii subfunduszu UniAkcje Dywidendowy jest drzewo, symbolizujące proces inwestowania - od solidnego gruntu po owoce inwestycji.
UniAkcje Dywidendowy to nowy subfundusz Union Investment TFI inwestujący w spółki dywidendowe z Europy Środkowo-Wschodniej.

Za kreację odpowiada agencja S4. Ideą kampanii jest porównanie inwestycji do drzewa, które wyda dorodne owoce tylko wtedy, gdy jest zdrowe i dobrze ukorzenione. Analogicznie, satysfakcjonujące zyski można osiągać wówczas, gdy proces inwestycyjny jest stabilny oraz ma podstawy w spółkach o solidnych fundamentach.

Kampania ma pokazać potencjalnym inwestorom strategię lokowania kapitału inną niż oparta wyłącznie na wzroście wycen spółek i zachęcić ich do zarabiania na dywidendach poprzez subfundusz UniAkcje Dywidendowy.

- W trakcie prac nad kreacją kampanii przyświecał nam cel, aby przedstawić potencjalnym klientom inwestowanie w fundusz, odwołując się do powszechnego i rozpoznawalnego symbolu, obecnego w ich codziennym życiu - drzewa. Stąd odejście od standardowej formy reklamowej oraz pomysł na wykorzystanie nietypowo zaprojektowanego advertorialu. Również dlatego zorganizowaliśmy Dzień Dywidendy z radiem PIN - mówi Agnieszka Padzik-Wołos, zastępca dyrektora ds. marketingu i komunikacji Union Investment TFI.

Kampania rozpoczęła się 10 czerwca od emisji advertorialu w "Rzeczpospolitej" i będzie trwać 4 tygodnie. W TVN CNBC od 3 czerwca był prowadzony pre-launch w postaci działań sponsoringowych. Będą one towarzyszyć kampanii również w czasie jej trwania.

Media-mix obejmuje media drukowane oraz elektroniczne. Advertoriale można przeczytać m.in. w "Rzeczpospolitej", tygodnikach opinii oraz miesięcznikach dla mężczyzn. Emisja reklam w Internecie obejmuje serwisy tematyczne (Bankier.pl, Money.pl, Forsal, Gazeta Prawna, Gazeta.pl). Ponadto, 13 czerwca na antenie radia PIN odbył się "Dzień Dywidendy", podczas którego słuchacze mieli możliwość uczestniczenia w konkursie.

Podczas kampanii na profilach Union Investment TFI w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Goldenline, Google+) publikowane są informacje dotyczące inwestowania w spółki dywidendowe oraz subfundusz UniAkcje Dywidendowy.

Po stronie Union Investment TFI zespołem przygotowującym kampanię kieruje Agnieszka Padzik-Wołos. Koncept mediowy, planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Lowe Media (dawniej PanMedia Western).

***

Union Investment Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. od ponad 21 lat oferuje najwyższej jakości rozwiązania finansowe inwestorom indywidualnym (w zakresie funduszy inwestycyjnych, portfeli asset management, a także produktów systematycznego oszczędzania) oraz instytucjom (w zakresie zarządzania płynnością firmy, asset management, tworzenia dedykowanych produktów). Towarzystwo wielokrotnie nagradzane było za osiągane wyniki zarządzania, w tym – jako jedyne – 13-krotnie stawało na podium najstarszego rankingu funduszy inwestycyjnych w Polsce, przygotowywanego przez Rzeczpospolitą i Analizy Online. Więcej informacji na stronie www.union-investment.pl

Dodatkowych informacji udzielają:

Union Investment TFI S.A.
Aneta Kosior, Manager ds. Marketingu i Komunikacji
tel. (22) 449 04 45

Partner of Promotion
Biuro Prasowe Union Investment TFI
Marcin Gliński, Senior Account Executive
Tel. (22) 858 74 58 w. 71,