BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 22.08.2013

Dwa razy Stevie Awards dla Partner of Promotion


Agencja Partner of Promotion zdobyła dwie brązowe statuetki Stevie Awards 2013 w prestiżowym konkursie International Business Awards. Międzynarodowe jury złożone z ponad 200 specjalistów doceniło projekt "Kolej na 2012" w kategorii "Crisis Communications" oraz projekt "Poznaj atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią" w kategorii Public Service - Europe.


Partner of Promotion otrzymała nagrodę za kampanię "Kolej na 2012" , w której odpowiadała za kompleksową realizację działań komunikacyjnych i informacyjnych prowadzonych na rzecz Polskich Kolei Państwowych podczas EURO 2012. Druga statuetka została przyznana za kampanię informacyjną, dotyczącą energetyki jądrowej "Poznaj atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią", prowadzoną dla Ministerstwa Gospodarki w ramach konsorcjum, w skład którego wchodzą również dom mediowy Maxus Warszawa oraz CKS S.A ( dawniej Migut Media S.A.).


The International Stevie Awards to międzynarodowy konkurs, którego celem jest uhonorowanie wyróżniających się inicjatyw z zakresu biznesu, marketingu i PR. Laureatów konkursu wybiera jury złożone z wybitnych profesjonalistów po wstępnej weryfikacji zgłoszeń dokonanej przez sędziów-ochotników z całego świata. Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.stevieawards.com