BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 17.06.2013

Partner of Promotion numerem 1 wśród polskich agencji PR


Partner of Promotion po raz kolejny znalazła się na pierwszym miejscu w rankingu The Book of List 2013 wśród wszystkich agencji PR w Polsce. Agencja utrzymuje pozycję lidera od 2009 roku.


Przy tworzeniu rankingu brano pod uwagę przychód z działalności PR oraz wszechstronność świadczonych usług między innymi: relacje z mediami, komunikację wewnętrzną, relacje z inwestorami, organizację eventów, postępowanie w sytuacjach kryzysowych, public affairs oraz lobbing.

Book of Lists to największy i najdłużej obecny na rynku ranking biznesowy. Publikacja została wydana już po raz 18. przez magazyn Warsaw Business Journal. O wyróżnienia Book of Lists ubiegają się firmy z rożnych sektorów biznesu w Polsce m. in. finansowego, usługowego, konsultingowego, reklamowego, telekomunikacyjnego, informatycznego, hotelarstwa i rynku nieruchomości.