BIURO PRASOWE

Union Investment TFI, 17.05.2013

"Turcja, jakiej nie znałeś" - Union Investment TFI promuje subfundusz UniAkcje: Turcja


Turcja kojarzy ci się wyłącznie z wakacjami i turystyką? Dzięki kampanii komunikacyjnej pod hasłem "Turcja, jakiej nie znałeś" przekonasz się, że ten kraj to świetne miejsce nie tylko do wypoczynku, ale również inwestowania pieniędzy.
Kampania komunikacyjna Union Investment TFI ma na celu poinformowanie o nowym produkcie inwestycyjnym - subfunduszu UniAkcje: Turcja. Przekaz mediowy bazuje na przedstawieniu interesujących i nieznanych faktów na temat potencjału rozwojowego tureckiej gospodarki. Jest to związane z faktem, że subfundusz UniAkcje: Turcja inwestuje w akcje tureckich spółek notowanych na tamtejszej giełdzie papierów wartościowych.

Union Investment TFI zdecydowało się na obecność w prasie, radiu, Internecie oraz w wydaniach na tablety. W wybranych dziennikach i tygodnikach (m.in. "Puls Biznesu", "Puls Biznesu Weekend", "Dziennik Gazeta Prawna", "Wprost") pojawił się cykl advertoriali na temat tureckiego społeczeństwa, wzorców konsumpcji, rozwoju technologii i motoryzacji. We współpracy z redakcjami miesięczników podróżniczych ("National Geographic Traveler", "Voyage", "Podróże", "Kaleidoscope", "EnterAir") powstały artykuły prezentujące Turcję pod kątem nie tylko turystycznym. Wsparciem kampanii były emisje w dwóch dedykowanych magazynach: "Mercedes Benz" oraz "Wittchen".

Poza standardowymi działaniami reklamowymi, Union Investment zdecydowało się na przygotowanie "Dni Tureckich" z wybranymi stacjami radiowymi - Radiem PiN oraz "Trójką". Oprócz informacji o gospodarce, słuchacze mieli możliwość poznać wiele ciekawostek dotyczących kultury, sposobów spędzania wolnego czasu czy obecnych zwyczajów obowiązujących w społeczeństwie tureckim. Dziennikarze radiowej "Trójki" relacjonowali swój pobyt na żywo ze Stambułu.

Na profilu Union Investment TFI na Facebook zainicjowana została akcja pt. tydzień turecki. Jej częścią jest dedykowana aplikacja Kava&Baklava, za pośrednictwem której można zaprosić znajomych na kawę i baklawę. Aplikacja pozwala też na uczestnictwo w tworzeniu rankingu najlepszych restauracji tureckich w Polsce. Kampania skierowana jest do osób mieszkających w większych miastach, szukających ciekawych sposobów na inwestycje w perspektywie co najmniej pięciu lat, a jednocześnie rozumiejących ryzyko naturalnie związane z inwestowaniem w akcje. Kreację do kampanii przygotowała agencja S4. Koncept mediowy, planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Lowe Media (dawniej PanMedia Western). Po stronie klienta za kampanię była odpowiedzialna Agnieszka Padzik-Wołos.

***

Union Investment Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. od ponad 21 lat oferuje najwyższej jakości rozwiązania finansowe inwestorom indywidualnym (w zakresie funduszy inwestycyjnych, portfeli asset management, a także produktów systematycznego oszczędzania) oraz instytucjom (w zakresie zarządzania płynnością firmy, asset management, tworzenia dedykowanych produktów). Towarzystwo wielokrotnie nagradzane było za osiągane wyniki zarządzania, w tym – jako jedyne – 13-krotnie stawało na podium najstarszego rankingu funduszy inwestycyjnych w Polsce, przygotowywanego przez Rzeczpospolitą i Analizy Online. Więcej informacji na stronie www.union-investment.pl

Dodatkowych informacji udzielają:

Union Investment TFI S.A.
Aneta Kosior, Manager ds. Marketingu i Komunikacji
tel. (22) 449 04 45

Partner of Promotion
Biuro Prasowe Union Investment TFI
Marcin Gliński, Senior Account Executive
Tel. (22) 858 74 58 w. 71,