BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 04.04.2013

FROB wybrał Partner of Promotion


Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Fundacją Rozwoju Obrotu Bezgotówkowego (FROB). Tym samym powiększyło się grono klientów, dla których agencja prowadzi szeroko zakrojone działania z zakresu social media.
W ramach umowy agencja zapewnia strategiczne doradztwo dla zarządu fundacji w zakresie ePR. Celem działań jest upowszechnianie płatności bezgotówkowych oraz prowadzenie rzetelnego dialogu na temat obniżenia opłaty interchange czyli głównej części prowizji, jaką właściciel sklepu czy punktu usługowego płaci za przyjęcie każdej transakcji kartą. Umowa została zawarta na czas nieokreślony. Wybór oferty nastąpił w wyniku przetargu.

FROB powstał w 2011 r. Jest pierwszą w Polsce organizacją, która reprezentując głównie przedsiębiorstwa z sektora MŚP, aktywnie działa na rzecz budowy i funkcjonowania zrównoważonego rynku obrotu bezgotówkowego. Kluczowe dla FROB jest doprowadzenie do obniżki opłaty interchange, która w Polsce jest prawie dwa razy wyższa niż średnia europejska. Fundacja podejmuje działania w szeroko pojętej sferze informacyjno - edukacyjnej.