BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 11.03.2013

Trzy nowe marki IT w portfolio klientów Partner of Promotion


Partner of Promotion rozszerzyło portfolio klientów z branży IT o 3 nowe marki. Są nimi: Eversoft Sp. z o.o., Everconcept S.A. oraz produkt - EverProgress. W ramach podpisanych umów agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii komunikacji oraz systemu identyfikacji obu firm oraz produktu.
Pierwszym etapem realizowanej umowy jest stworzenie spójnej strategii komunikacji wszystkich marek grupy Eversoft, tj.: firm Eversoft Sp. z o.o., Everconcept S.A. oraz produktu Everprogress. Ponadto do zadań agencji będzie należało zbudowanie pełnego systemu identyfikacji wizualneji odświeżenie stron WWW obu firm.

W kolejnych etapach będzie realizowana kampania PR w obszarze B2B oraz działania social media na rzecz obu podmiotów. Projekt realizuje zespół pod nadzorem Account Directora Pawła Czermaka.

Eversoft Sp. z o.o. jest firmą konsultingową specjalizującą się w obszarze doradztwa IT i zarządzania procesowego. Oferuje szeroką gamę usług związanych z modelowaniem i zarządzaniem procesami biznesowymi, a także projektowaniem, wytwarzaniem i wdrażaniem systemów informatycznych oraz outsourcingiem.

EverConcept S.A. jest nowo powstałą spółką zależną grupy kapitałowej Eversoft, odpowiedzialną za produkcję i wdrażanie oprogramowania służącego do zarządzania procesami biznesowymi w firmach.

EverProgress jest innowacyjnym oprogramowaniem do modelowania i zarządzania procesami w firmie. Jego cechą wyróżniającą na tle konkurencji jest wykorzystanie social enterprise, czyli rozwiązań znanych z social mediów w procesowym zarządzaniu przedsiębiorstwem.