BIURO PRASOWE

PolskiBus.com, 19.11.2012

99,63% usatysfakcjonowanych pasażerów PolskiBus.com


Z ostatnich badań przeprowadzonych przez PolskiBus.com wynika, że z usług przewoźnika bardzo zadowolonych, albo zadowolonych jest aż 99,63% podróżujących.
W badaniach, które zostały przeprowadzone w październiku br. klienci PolskiBus.com bardzo wysoko ocenili jakość świadczonych przez firmę usług.

Flota PolskiBus.com, wygodne, skórzane i rozchylane siedzenia, dogodne rozkłady jazdy i atrakcyjne ceny biletów były najczęściej wymieniane jako powód tak wysokiej satysfakcji.

Już ponad 1 850 000 pasażerów skorzystało z usług PolskiBus.com. Bez wątpienia, obecność firmy na polskim rynku i wysoka jakość wpływa na to, że pasażerowie podróżują częściej. Aż 92% ankietowanych przyznało, że oferta PolskiBus.com zachęciła ich do dalszych podróży.

Dla PolskiBus.com to pasażerowie stanowią najwyższą wartość. Dlatego tak ważny jest fakt, że wskaźnik bardzo zadowolonych pasażerów w październiku br. wzrósł do 67%. To o 9 punktów więcej w porównaniu do badań przeprowadzonych przez przewoźnika w marcu 2012 r.

Bezpłatny dostęp do Internetu został uznany za jedno z najważniejszych udogodnień zapewnianych przez przewoźnika na pokładach autokarów. Pasażerowie docenili także czyste toalety i możliwość umycia rąk.

Bilety w korzystnych cenach, a także wysoka jakość autokarów okazały się najważniejszymi powodami, dla których pasażerowie wybierali podróż z PolskiBus.com.

Badania komentuje Dyrektor Zarządzający PolskiBus.com, Piotr Bezulski: "Jestem bardzo zadowolony z wyników badań, które przeprowadziliśmy. To ważne dla wszystkich pracowników PolskiBus.com, że nasi klienci są usatysfakcjonowani z jakości usług, które świadczymy. Pasażerowie widzą także, że mogą na nas polegać". Dodaje także: "Cieszę się, że mogliśmy poznać opinie naszych pasażerów. Prawie 100% satysfakcja pasażerów sprawia, że chcemy cały czas doskonalić usługi, które zapewniamy" .

* Dane pochodzą z ankiet przeprowadzonych przez PolskiBus.com w marcu i październiku 2012. Badania zostały przeprowadzone wśród pasażerów przewoźnika na wszystkich obsługiwanych przez niego trasach. W badaniach wzięło udział 13 877 respondentów. W marcu było to 11 699 osób, a w październiku 2 178 osób.

***

PolskiBus.com
PolskiBus.com to polski przewoźnik autokarowy. W jego korzystnej cenowo ofercie pasażerowie znajdą szybkie i komfortowe połączenia międzymiastowe w Polsce i Europie. Bilety można kupić już od 1 zł + 1 zł opłaty rezerwacyjnej. Klienci powinni rezerwować bilety odpowiednio wcześniej, aby nabyć bilety w jak najkorzystniejszych cenach.

PolskiBus.com obsługuje 20 tras, docierając do 35 polskich miast: Białegostoku, Bydgoszczy, Częstochowy, Gdańska, Katowic, Kielc, Krakowa, Kalisza, Lublina, Łodzi, Opola, Ostrowca Świętokrzyskiego, Ostródy, Poznania, Radomia, Rzeszowa, Torunia, Warszawy, Wrocławia, Płocka, Włocławka, Białej Podlaskiej, Ostrołęki, Łomży , Tarnobrzega, Elbląga, Ełku, Siedlec, Skarżyska-Kamiennej, Suwałk, Augustowa, Mławy, Sandomierza, Sieradza i Zakopanego.

Ponadto PolskiBus.com obsługuje 7 europejskich lokalizacji: Berlin, Lotnisko Berlin Schönefeld, Bratysławę, Brno, Budapeszt, Pragę oraz Wiedeń. Przewoźnik na polskim rynku jest obecny od czerwca 2011 r. Do tej pory przewiózł ponad 16 milionów pasażerów. W skład floty PolskiBus.com wchodzą wyłącznie nowoczesne, klimatyzowane autokary. Na pokładzie każdego pojazdu pasażerowie mają dostęp do bezpłatnego Internetu. Większość naszych autokarów jest wyposażona w odchylane skórzane fotele. Fotele te mogą być również rozsuwane na boki. PolskiBus.com nie pobiera żadnych ukrytych opłat za przewożony bagaż.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.polskibus.com lub na www.facebook.com/polskibus.

Kontakt z mediami:

Paulina Żuk
Partner of Promotion, Biuro Prasowe PolskiBus.com

+48 22 858 74 58 wew. 107

Jan Zaworski
Partner of Promotion, Biuro Prasowe PolskiBus.com

+48 22 858 74 58 wew. 101