BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 28.09.2012

Kampania Poznaj Atom nagrodzona!


Kampania "Poznaj Atom. Porozmawiajmy o Polsce z energią" została uznana za najlepszą kampanię sektora publicznego.
Kampania rozpoczęła się w kwietniu 2012 r. Jej celem jest zwiększenie wiedzy Polaków o energetyce jądrowej i korzyściach wynikających z budowy elektrowni jądrowej w Polsce. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych, zintegrowanych narzędzi komunikacyjnych udało się skupić społeczeństwo wokół debaty na ważny społecznie temat - jakim jest przyszłość energetyczna kraju. Sercem projektu, łączącym wszystkie działania, jest portal internetowy www.poznajatom.pl.

Wyróżnienie przyznane zostało w dorocznym konkursie Magazynu Marketingu i Sprzedaży Brief, w którym nagradzani są ludzie wnoszący wkład w rozwój branży reklamy, marketingu i public relations oraz najlepsze w danym roku projekty. W imieniu Ministerstwa Gospodarki, na którego zlecenie realizowana jest kampania, nagrodę odebrała Hanna Trojanowska Pełnomocnik Rządu ds. Polskiej Energetyki Jądrowej.

Kampania realizowana jest przez konsorcjum firm w składzie: Partner of Promotion (lider), Migut Media i Maxus-Warszawa i potrwa do 2 maja 2014 r.