BIURO PRASOWE

, 02.04.2012

Ruszyła pierwsza, polska kampania edukacyjna nt. energetyki jądrowej


"Poznaj Atom - porozmawiajmy o Polsce z energią" - to dwuletnia ogólnopolska kampania informacyjno - edukacyjna, której celem jest dostarczenie Polakom rzetelnej wiedzy na temat energetyki jądrowej oraz zachęcenie do dyskusji na jej temat. Projekt na zlecenie Ministerstwa Gospodarki realizuje konsorcjum w składzie: Partner of Promotion (lider), Migut Media i Maxus-Warszawa. Za część badawczą odpowiedzialny jest instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC.
Kampania na szeroką skalę wykorzystywać będzie narzędzia ATL (działania w TV, radiu, internecie, prasie), BTL (wystawy edukacyjne, prospekty informacyjne, materiały filmowe, etc.) oraz PR (w tym konferencje, debaty oraz działania e-PR). Sercem projektu, łączącym wszystkie działania, jest portal internetowy www.poznajatom.pl stanowiący bazę wiedzy na temat energetyki jądrowej oraz platformę do wymiany poglądów.

Ważną częścią projektu będą także konsultacje społeczne skierowane do przedstawicieli społeczności trzech lokalizacji, na terenie których rozpatrywana jest możliwość budowy elektrownii jądrowej.

Całościowy budżet kampanii wynosi 18.286.414 mln zł brutto.

Zachęcamy do polubienia strony kampanii na Facebooku:
http://pl-pl.facebook.com/poznaj.atom

Spot reklamowy "Poznaj Atom" można obejrzeć tutaj:
http://www.youtube.com/watch?v=wbmEnLPsQZE