BIURO PRASOWE

Grupa OKNOPLAST, 13.07.2011

OKNOPLAST z nowym logo


Firma OKNOPLAST wprowadza nowy logotyp. Jest to kolejna cześć procesu zmiany identyfikacji wizualnej firmy. Pierwszym etapem rebrandingu była modyfikacja nazwy z OKNOPLAST-Kraków na OKNOPLAST.
Wychodząc naprzeciw obecnym trendom i jednocześnie zachowując istotę poprzedniego logotypu, opracowane zostało logo pełne świeżości, lekkości oraz odpowiednich proporcji. Główny motyw graficzny i dobór barw nawiązują do pierwotnego znaku firmowego. Zależało nam na zachowaniu istoty poprzedniego logotypu, gdyż klienci byli do niego przyzwyczajeni od ponad 17 lat funkcjonowania firmy. Jednocześnie aktualna wersja logo jest utrzymana w nowoczesnej stylistyce, odpowiadającej przedsiębiorstwu działającemu na arenie międzynarodowej. - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.

Zmiana identyfikacji wizualnej to część strategii firmy mającej na celu dalsze pozycjonowanie jej na pozycji eksperta w swojej branży w Polsce i w Europie. Zarówno pod względem oferty, jak i wizerunku dążymy do tego, by być liderem, którego produkty najlepiej odpowiadają wysokim wymaganiom klientów we wszystkich krajach, w których działamy. - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.

Za opracowanie nowej identyfikacji wizualnej firmy odpowiada Grupa Eskadra.

***

Informacje dodatkowe:

Firma OKNOPLAST rozpoczęła działalność w 1994 roku. W ciągu kilkunastu lat istnienia przedsiębiorstwo wypracowało solidną markę i pozycję czołowego producenta stolarki otworowej zarówno w Polsce, jak i w Europie. Wysoka jakość produktów - z której znana jest firma - została osiągnięta również dzięki doświadczeniu oraz gruntownej znajomości branży założycieli spółki.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 17 tys. m2. Od samego początku firma sprzedała ponad 2 200 000 okien, a globalna liczba Klientów przez 16 lat działalności przekroczyła 800 tysięcy.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości
i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, którypoświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom m.in.: Godło Promocyjne "Teraz Polska 2010" dla okna Platinium i Platinium Evolution², tytuł "Top Marka 2010", "Złoty Laur Klienta 2010" w kategorii "Funkcjonalność i bezpieczeństwo", certyfikat "Lider Rynku 2010", certyfikat "Euro Leader 2010", "Wizytówka Polskiego Produktu 2010", czy tytuł "Premium Brand 2010" dla najbardziej cenionej marki. OKNOPLAST pojawił się również w prestiżowym rankingu magazynu Forbes - "Diamenty Forbesa" i został wyróżniony za dynamiczny rozwój spółki.

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie "U Siemachy". Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.


Kontakt dla mediów:

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Monika Sosnowska-Rainer
tel. 12 279 72 69
e-mail:

Agencja Partner of Promotion
Joanna Józefiak
tel. 22 858 74 58 wew. 60
e-mail: