BIURO PRASOWE

Grupa OKNOPLAST, 10.01.2012

OKNOPLAST otwiera salon pod własną marką we włoskiej stolicy mody


OKNOPLAST wzmacnia swoją pozycję na rynkach europejskich. W grudniu 2011 r. firma otworzyła kolejny salon sprzedaży we Włoszech, tym razem w Mediolanie. Rynek włoski to obecnie drugi po polskim największy rynek zbytu dla OKNOPLAST.
OKNOPLAST jest obecny we Włoszech od 2007 r.
Produkty krakowskiego producenta można kupić tam w 550 salonach sprzedaży. Nowo otwarty w Mediolanie salon jest jednym z największych punktów sprzedaży OKNOPLAST we Włoszech.

Uroczyste otwarcie salonu w Mediolanie uświetniła swoją obecnością Nina Senicar, popularna we Włoszech prezenterka telewizyjna, aktorka i modelka. Jest ona również ambasadorką marki OKNOPLAST na rynku włoskim.

Włochy to obecnie drugi po polskim rynek sprzedaży dla OKNOPLAST. Sukces okien OKNOPLAST na rynku włoskim wynika przede wszystkim z połączenia wysokiej jakości produktu z nowoczesnym designem. Klienci szczególnie doceniają estetykę wykonania i dbałość o detale. Liczymy, że rynek włoski, mimo kryzysu, będzie dalej bardzo dynamicznie się rozwijał. Dlatego planujemy dalszą ekspansję w tym kraju - mówi Grzegorz Filipek, Dyrektor Marketingu OKNOPLAST.

OKNOPLAST jest obecnie jednym z czołowych producentów okien PVC w Polsce i uznaną marką na rynkach europejskich. Wartość obrotu spółki w 2011 roku wyniosła 342 mln złotych, z czego znaczny, bo aż 50% udział to sprzedaż eksportowa. Poza granicami kraju stolarkę okienną OKNOPLAST oferuje aż 1000 biur przedstawicielskich zlokalizowanych na terenie Słowacji, Czech, Niemiec, Włoch, Francji.

***

Informacje dodatkowe:

Firma OKNOPLAST rozpoczęła działalność w 1994 roku. W ciągu kilkunastu lat istnienia przedsiębiorstwo wypracowało solidną markę i pozycję czołowego producenta stolarki otworowej zarówno w Polsce, jak i w Europie. Wysoka jakość produktów - z której znana jest firma - została osiągnięta również dzięki doświadczeniu oraz gruntownej znajomości branży założycieli spółki.

Siedziba OKNOPLASTU zlokalizowana jest w Ochmanowie pod Krakowem. Tam też znajduje się biuro spółki oraz centrum logistyczne wraz z kompleksem produkcyjnym o powierzchni 17 tys. m2. Od samego początku firma sprzedała ponad 2 200 000 okien, a globalna liczba Klientów przez 16 lat działalności przekroczyła 800 tysięcy.

Produkowane przez OKNOPLAST okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości
i ekologii. Firma posiada Certyfikat Q-Zert wydany przez rygorystyczny Instytut Ift Rosenheim, którypoświadcza zgodność produkcji z wymogami europejskiej normy EN 14351-1:2006. Uprawnia to OKNOPLAST do oznakowania swoich wyrobów symbolem CE.

O wysokiej jakości wytwarzanych produktów świadczą również liczne nagrody przyznane firmie i jej produktom m.in.: Godło Promocyjne "Teraz Polska 2010" dla okna Platinium i Platinium Evolution², tytuł "Top Marka 2010", "Złoty Laur Klienta 2010" w kategorii "Funkcjonalność i bezpieczeństwo", certyfikat "Lider Rynku 2010", certyfikat "Euro Leader 2010", "Wizytówka Polskiego Produktu 2010", czy tytuł "Premium Brand 2010" dla najbardziej cenionej marki. OKNOPLAST pojawił się również w prestiżowym rankingu magazynu Forbes - "Diamenty Forbesa" i został wyróżniony za dynamiczny rozwój spółki.

OKNOPLAST przykłada szczególną wagę do niesienia pomocy osobom najbardziej potrzebującym. Firma angażuje się w akcje mające na celu wspieranie najmłodszych. Wśród organizacji, którym OKNOPLAST pomaga jest Stowarzyszenie "U Siemachy". Firma wspiera je finansowo, pomagając dzieciom znajdującym się w trudnej sytuacji materialnej i życiowej. Finansuje między innymi wakacje dla najmłodszych z Ośrodków Stowarzyszenia oraz przekazuje środki na remonty potrzebnych pomieszczeń.


Kontakt dla mediów:

OKNOPLAST Sp. z o.o.
Monika Sosnowska-Rainer
tel. 12 279 72 69
e-mail:

Agencja Partner of Promotion
Joanna Józefiak
tel. 22 858 74 58 wew. 60
e-mail: