BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 04.04.2011

Partner of Promotion i Tailor&Baker ruszają z jabłkami na Wschód!


Partner of Promotion i Tailor&Baker wygrały przetarg rozpisany przez Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej na przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej "Jabłka każdego dnia". Jest to kolejny przetarg wygrany przez Partner of Promotion i Tailor&Baker, dotyczący programów informacyjno-promocyjnych współfinansowanych ze środków unijnych.
Celem trzyletniej kampanii będzie promocja europejskich jabłek na rynku rosyjskim oraz ukraińskim. Przyjęta w programie strategia komunikacji zakłada zwiększenie wiedzy konsumentów nt. zalet jabłek, zaznajomienie ich z korzyściami, wynikającymi z regularnej konsumpcji tych owoców, przy jednoczesnym promowaniu wysokiej jakości i niepowtarzalnych walorów smakowych jabłek pochodzących z tradycyjnych europejskich sadów.

Kampania obejmie m. in. szeroko zakrojone działania PR, przygotowanie serwisu internetowego w języku rosyjskim oraz ukraińskim, kampanię reklamową w prasie i szeroko zakrojone działania bezpośrednie skierowane do konsumentów.

Agencja PR Partner of Promotion wraz z agencją kreatywną Tailor&Baker, tworzy platformę reklamowo-marketingową. Obie agencje ściśle ze sobą współpracują, oferując klientom pełen zakres usług z dziedziny marketingu zintegrowanego.