BIURO PRASOWE

Rockwool, 14.03.2011

Nowy Dyrektor Marketingu w Rockwool Polska


Z początkiem marca br. Łukasz Glapa objął funkcję Dyrektora Marketingu w firmie Rockwool Polska. Na stanowisku tym zastąpił Jacka Kieszkowskiego, obecnie Dyrektora Marketingu Grupy Rockwool. Do zadań Łukasza Glapy należeć będzie zarządzanie działaniami marketingowymi Rockwool na rynkach Polski, Czech, Słowacji, Litwy, Łotwy i Estonii.
Łukasz Glapa przez ostatnie 4 lata pełnił funkcję Dyrektora Marketingu w fińskiej firmie Ramirent, która jest europejskim liderem w obszarze wynajmu sprzętu budowlanego, kontenerów i rusztowań. Na stanowisku tym odpowiadał za działania marketingowe firmy na terenie Polski, Czech, Słowacji i Węgier. Wcześniej był związany m.in. z Philips Lighting Poland S.A., gdzie prowadził działania z zakresu trade marketingu.

Łukasz Glapa jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Dodatkowo ukończył Podyplomowe Studium Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Prywatnie interesuje się polityką i ekonomią. Jest także pasjonatem dalekich podróży, nowych kultur i obyczajów.

Rockwool Polska należy do Grupy Rockwool - światowego lidera w produkcji izolacji ze skalnej wełny mineralnej. Firma specjalizuje się w dostarczaniu produktów, systemów i rozwiązań służących poprawie efektywności energetycznej, akustyki i bezpieczeństwa pożarowego obiektów budowlanych. W Polsce firma działa od 1993 roku, wytwarzając wysokiej jakości produkty w dwóch fabrykach - w Cigacicach i Małkini. Od początków istnienia Rockwool Polska przykłada dużą wagę do ochrony środowiska naturalnego, stosując ekologiczne technologie produkcji. Firma została dwukrotnie uhonorowana tytułem "Lidera Polskiej Ekologii". Rockwool Polska prowadzi także, już od kilku lat, kampanię edukacyjną "Szóste Paliwo", której celem jest podniesienie świadomości społeczeństwa w zakresie efektywnego wykorzystania energii w budownictwie. W 2007 roku projekt "Szóste paliwo" został uhonorowany międzynarodową nagrodą z dziedziny ekologii "Green Apple Award".

***

Informacje dodatkowe:
Grupa Rockwool Polska rozpoczęła działalność produkcyjną w Polsce wraz ze sprywatyzowaniem fabryki w Cigacicach - w czerwcu 1993 roku. W roku 1996 Rockwool uruchomił produkcję w drugim zakładzie w Małkini. Obie fabryki, z 6 liniami produkcyjnymi, zostały gruntownie zmodernizowane i produkują wełnę mineralną służącą jako izolacje termiczna, akustyczna i przeciwpożarowa w budowinictwie ogólnym oraz instalacjach technicznych.

W ciągu 11 lat działalności w Polsce firma Rockwool Polska zainwestowała ponad 400 mln złotych w obie polskie fabryki. Zarówno fabryki w Cigacicach jak i w Małkini zostały uznane za najbardziej wydajne zakłady Grupy Rockwool, a strategia marketingowa polskiego oddziału za najbardziej skuteczny plan strategiczny roku 2001.

W październiku 2001 roku British Standards Institution przyznała Rockwool Polska certyfikat ISO 9001. Stanowi on dowód, że System Zarządzania Jakością stosowany w firmie spełnia wymagania międzynarodowej normy BSI ISO 9001:1994. System obejmuje wszystkie ważniejsze obszary działalności firmy. W roku 2003 firma uzyskała także certyfikat zarządzania jakością 9001:2000.

Za osiągnięcia w zakresie wprowadzenia bezodpadowej produkcji oraz podnoszenia standardów ekologicznych samych produktów izolacyjnych Rockwool Polska został dwukrotnie uhonorowany przez Ministra Środowiska tytułem "Lidera Polskiej Ekologii" - w roku 2001 w kategorii "przedsiębiorstwo" i w roku 2003 w kategorii "wyrób".

Rockwool Polska osiągnął pozycję krajowego lidera materiałów izolacyjnych. Stało się to możliwe dzięki dokonanym przez firmę inwestycjom - technologicznym i badawczym oraz - przede wszystkim - dzięki dostrzeżeniu przez polskich wykonawców doskonałych parametrów użytkowych wełny mineralnej Rockwool. W serii otrzymanych nagród, tytułów i wyróżnień najnowsze są dwa, uzyskane podczas Międzynarodowych Targów Budowlanych BUDMA 2004 - tytuł "Izolacji Roku" w kategorii "izolacyjne materiały budowlane" dla sufitu podwieszanego SOFIT oraz znak "Produktu Przyjaznego Architektirze 2004-2005" dla systemu płyt spadkowych DACHROCK SPS.

Produkty firmy izolują od zimna i hałasu wiele obiektów w Polsce. Wełna mineralna chroni już nie tylko dziesiątki tysięcy domów, ale wygrywa w przetargach na izolacje kilkuset największych obiektów. Warto wspomnieć choćby Metropolitan - "Najlepszy Biurowiec Świata" według uczestników tegorocznych targów nieruchomości w Cannes.

Dodatkowych informacji udziela:

Aleksandra Ciesielska
tel.: 68 385 01 24
mail:

Joanna Józefiak
tel.: 22 858 74 58
mail: