BIURO PRASOWE

Style Water, 15.11.2010

STYLE WATER - backgrounder.


Wywiad z projektantem mody Maciejem Zieniem.
1. Jak to się stało, że rozpoczął Pan współpracę z marką STYLE WATER?
Maciej Zień: STYLE WATER to woda stworzona specjalnie dla kobiet - każda butelka została owinięta etykietą, która jest life-stylowym czasopismem. Ten pomysł mnie zaciekawił, bo ja sam projektuję kreacje dla kobiet, więc wiem, czego potrzebują i co im się podoba. Myślę, że STYLE WATER to woda właśnie dla nich - kobiety potrafią docenić unikalny, modny styl. A poza tym STYLE WATER to połączenie wody z modą, a moda to mój świat. Dlatego, gdy usłyszałem o tym projekcie, nie zastanawiałem się długo, czy wziąć w nim udział...

2. Co ma w sobie STYLE WATER, czego nie mają inne wody mineralne?
M.Z.:
Oprócz zwykłych właściwości wody mineralnej STYLE WATER ma coś, czego nie widziałem w żadnej innej wodzie w Polsce. Tym czymś jest jej designerska butelka,
a właściwie etykieta, zaprojektowana specjalnie dla kobiet. Nie spotkałem się jeszcze nigdzie z wodą, na której mógłbym przeczytać, ile kalorii zawiera łyżeczka majonezu, albo na przykład - co to jest zumba.

3. Takie właśnie informacje można znaleźć na etykietach STYLE WATER?
M.Z.:
Między innymi. Ale przede wszystkim kobieta może tam poczytać o modzie, czyli o tym, czym ja się zajmuję. I tutaj mogę się pochwalić swoim małym wkładem...

4. Można tam poczytać o pana kolekcjach?
M.Z.:
Tak, a poza tym piszę o najnowszych trendach, w co się ubierać w danym sezonie, a więc o wszystkim, co może zainteresować modną kobietę.

5. Co jeszcze można znaleźć na etykietach?
M.Z.:
Porady dotyczące stylu życia, kuchni, urody, sportu.... naprawdę jest tego dużo.

6. Czy uważa pan, że STYLE WATER pasuje modnej kobiecie?
M.Z.:
Oczywiście, że pasuje. Zwykła woda mineralna jest nudna... Nie ma nic oprócz właściwości zdrowotnych. Natomiast STYLE WATER to woda, która pasuje do wizerunku nowoczesnej, modnej kobiety. To styl, zabawa i harmonia jednocześnie. To jest coś, czego szukają modne indywidualistki.

7. Czy uważa pan, że woda-czasopismo to coś, czego potrzebują kobiety?
M.Z.:
Jak najbardziej. Kobiety żyją szybko, mają tysiące spraw, brakuje im czasu, aby usiąść i poczytać. STYLE WATER, która zmieści się w torebce jest czymś w sam raz dla nich. Mają ją cały czas przy sobie. W krótkich wolnych chwilach mogą napić się wody i przy okazji poczytać np. o najnowszych modowych trendach.

8. Czy uważa pan, że produkty projektowane specjalnie dla kobiet mają rację bytu?
M.Z.:
Tak. Kobiety mają swój styl, lubią się dobrze ubrać i zdecydowanie doceniają znaczenie dodatków. Produkty projektowane specjalnie dla nich, mają wagę takich właśnie dodatków. To mogą być telefony, palmtopy, a także woda, taka jak STYLE WATER. Zupełnie inaczej wygląda kobieta, która używa ciężkiego i topornego palmtopa, a inaczej dziewczyna z designerskim gadżetem w delikatnych kolorach... Podobnie kobieta dźwigająca wielką butlę wody mineralnej wygląda i czuje się inaczej niż ta, która trzyma w ręce elegancką butelkę, gdzie dodatkowo zamieszczono interesujące ją informacje. Dziewczyny czują takie rzeczy, więc warto dla nich projektować.

9. Zamieszcza pan informacje z pańskiego świata - świata mody na etykietach STYLE WATER. Czy angażuje się pan jeszcze w jakieś działania?
M.Z.:
Tak - STYLE WATER będzie obecna na moich pokazach, najbliższy odbędzie się 22 listopada w hotelu Hilton. Wcześniej planuję otwarcie mojego butiku przy Mokotowskiej. Gości mam zamiar poczęstować STYLE WATER. Oprócz tego myślimy o dodatkowych inicjatywach, limitowanych edycjach, ale na razie nie chciałbym zdradzić zbyt wielu szczegółów. To mają być niespodzianki!