BIURO PRASOWE

Martini, 23.09.2010

MARTINI(r) wyróżnione tytułem Superbrand Polska


Międzynarodowa organizacja Superbrands Ltd. już po raz piąty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Głosami niezależnej Rady Marek, marka MARTINI(r) po raz drugi została wyróżniona tytułem Superbrand Polska. Tytuł jest wyrazem uznania dla jakości produktów oraz potwierdzeniem doskonałej reputacji, jaką MARTINI(r) cieszy się na polskim rynku.
Marka MARTINI(r), podobnie jak pozostałe wyróżnione marki, oceniana była w kilku etapach przez Radę Marek. W skład Rady wchodzą niezależni eksperci z różnych środowisk: dziennikarze, przedstawiciele agencji marketingowych, reklamowych, PR, ośrodków badań rynku oraz przedstawiciele największych firm. Tytuł Superbrand przyznawany jest w oparciu o ich doświadczenie oraz wiedzę na temat lokalnego rynku.

Superbrands działa od 15 lat. Jej zadaniem jest nagradzanie najsilniejszych marek konsumenckich na ogólnoświatowych rynkach. Przyznanie wybranej marce tytułu Superbrand traktowane jest jako dowód świadczący o wyjątkowej sile i rozpoznawalności. Początkowo Superbrands było audycją radiową w stacji BBC London. Obecnie Superbrands Ltd. jest międzynarodową organizacją działająca w ponad 85 krajach.

***

MARTINI(r)

MARTINI(r) to znana na całym świecie włoska marka premium należąca do portfolio Bacardi-Martini. MARTINI(r) to nazwa zastrzeżona dla markowych wermutów. Wielokrotnie nagradzane produkty MARTINI(r) swój niepowtarzalny charakter zawdzięczają wyjątkowej kompozycji aromatów i smaków najszlachetniejszych roślin występujących w przyrodzie.
Od blisko 150 lat MARTINI(r) należy do grona czołowych światowych producentów napojów alkoholowych.
Więcej na stronie www.martini.com

Kontakt dla prasy:

Marta Kopcik
Account Director

tel. 22 858 74 58 wew. 42

Agata Kowalczyk
Account Executive

tel. 22 858 74 58 wew. 68