BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 31.01.2011

Partner of Promotion i Tailor&Baker dla drobiu w Polsce i Niemczech


Agencje Partner of Promotion i Tailor&Baker wygrały przetarg na przeprowadzenie kampanii informacyjnej "Nowa jakość w drobiarstwie". Projekt prowadzony będzie na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa.
Celem trzyletniej kampanii będzie promocja mięsa drobiowego na rynku polskim oraz mięsa gęsiego na rynku niemieckim. Strategia komunikacji zakłada zwiększenie zaufania konsumentów w obu krajach do polskiego mięsa drobiowego, dzięki wypromowaniu rygorystycznych zasad produkcji, zgodnych z systemem QAPF (Program Gwarantowanej Jakości Żywności).

Kampania obejmie m. in. szeroko zakrojone działania PR, przygotowanie serwisu internetowego w języku polskim oraz niemieckim oraz kampanię reklamową, obejmującą prasę, telewizję i internet.

Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Maxus, który wspólnie z Partner of Promotion i Tailor&Baker uczestniczył w wygranym przetargu.

Agencja PR Partner of Promotion razem z powołaną w 2010 r. agencją kreatywną Tailor&Baker tworzą wspólną grupę marketingową i ściśle ze sobą współpracują, oferując klientom pełen zakres usług z dziedziny marketingu zintegrowanego.