BIURO PRASOWE

Partner of Promotion, 13.07.2010

Dwie nagrody Stevie Awards dla Partner of Promotion


Działania PR dla projektu "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada" otrzymały główną nagrodę podczas międzynarodowego konkursu The International Business Awards 2010 w kategorii "Low budget". Jury doceniło wysoką efektywność tej kampanii społecznej przy niskich kosztach prowadzonych aktywności. Ponadto, agencja otrzymała wyróżnienie w kategorii "Public Service" za projekt kampanii promującej e-biznes, realizowanej dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zwycięska kampania "Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada!" miała na celu uświadomienie młodym kierowcom, że prowadzenie pojazdów pod wpływem narkotyków jest równie niebezpieczne i zagrożone takimi samymi konsekwencjami prawnymi, jak po spożyciu alkoholu. Była ona realizowana dla Krajowego Biura ds. Przeciwdziałania Narkomanii.

Wyróżniona kampania "Jak promować środki unijne na wspieranie przedsiębiorczości z zakresu e-usług i technologii B2B" miała na celu edukację polskich przedsiębiorców w obszarze możliwości pozyskania funduszy unijnych na realizację innowacyjnych przedsięwzięć w internecie. Kampania objęła szereg działań PR, w tym m.in. organizację pierwszego w Polsce forum e-biznesu.

The International Stevie Awards to międzynarodowy konkurs, którego celem jest uhonorowanie wyróżniających się inicjatyw z zakresu biznesu, marketingu i PR. Laureatów konkursu wybiera jury złożone z wybitnych profesjonalistów po wstępnej weryfikacji zgłoszeń dokonanej przez sędziów-ochotników z całego świata. Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.stevieawards.com