BIURO PRASOWE

Martini, 08.07.2010

Dziewczyny MARTINI ruszyły w Polskę!


Kwintesencja letniej elegancji na ulicach miast? Martini Ragazza przemierzające polskie drogi w wyjątkowych Fiatach 500. Właśnie ruszyła akcja promocyjna, której celem jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marek z portfolio Bacardi-Martini.
"Ragazza" w języku włoskim oznacza dziewczynę, dlatego w 12 fiatach podróżują starannie dobrane ambasadorki, które reprezentują prawdziwie włoski styl. Przede wszystkim zachęcają do spojrzenia na świat przez różowe okulary, ponieważ uśmiech i optymizm jest przewodnim motywem różowej kampanii "La Vie en Rosato", promującej - Martini Rosato.

Teamy Martini Ragazza pojawiły się już w największych miastach Polski. Można je spotkać na drodze, a wieczorami na najważniejszych lokalnych imprezach, gdzie zapewniają widoczność promowanych marek oraz edukują konsumentów w zakresie różnych sposobów serwowania drinków i koktajli. Bacardi-Martini planuje utworzenie stałych dwuosobowych zespołów pięknych, uśmiechniętych ambasadorek w białych kapeluszach, które będą nie tylko wizytówką wszystkich marek z grupy, ale też ozdobą wydarzeń towarzyskich i kulturalnych w całej Polsce. Czy można wyobrazić sobie wdzięczniejszą promocję?

Bądź odpowiedzialny - piłeś, nie prowadź!

***

MARTINI(r)

MARTINI(r) to znana na całym świecie włoska marka premium należąca do portfolio Bacardi-Martini. MARTINI(r) to nazwa zastrzeżona dla markowych wermutów. Wielokrotnie nagradzane produkty MARTINI(r) swój niepowtarzalny charakter zawdzięczają wyjątkowej kompozycji aromatów i smaków najszlachetniejszych roślin występujących w przyrodzie.
Od blisko 150 lat MARTINI(r) należy do grona czołowych światowych producentów napojów alkoholowych.
Więcej na stronie www.martini.com

Kontakt dla prasy:

Marta Kopcik
Account Director

tel. 22 858 74 58 wew. 42

Agata Kowalczyk
Account Executive

tel. 22 858 74 58 wew. 68