BIURO PRASOWE

Samsung Electronics Polska, 06.05.2010

Laur Konsumenta dla notebooków Samsung


Notebooki firmy Samsung zostały wyróżnione w konkursie Laur Konsumenta 2010, w kategorii Odkrycie Roku. Jest to dowód uznania ze strony klientów, którzy docenili, a swoim wyborem potwierdzili, najwyższą jakość produktów producenta.
Laur Konsumenta to obecnie największy projekt konsumencki w Polsce. Każdego roku tysiące konsumentów z całego kraju wybierają najpopularniejsze produkty i marki w kilkuset różnych kategoriach. Zakrojony na tak ogromną skalę sondaż daje odpowiedź na jedno z podstawowych pytań, które stawiają sobie producenci - jakie produkty są obecnie najpopularniejsze w swojej kategorii.

"Bardzo cieszy nas wyróżnienie, które otrzymaliśmy. Nasza radość jest tym większa, że decyzja została podjęta na podstawie opinii konsumentów, którzy na nas głosowali. Zawsze dbamy o satysfakcję naszych klientów, dlatego ta nagroda, ma dla nas wyjątkowe znaczenie." - mówi <>, Samsung Electronics Polska.

Pojawienie się w Polsce notebooków Samsung wprowadziło nową jakość w dziedzinie przenośnych komputerów. Otrzymanie nagrody z rąk konsumentów w rok od wejścia na rynek jest niezwykłym sukcesem, który jasno potwierdza ten fakt. W aktualnej ofercie Samsung są cztery serie różnych modeli notebooków, które wyróżniają się na tle konkurencji wysoką jakością, bogactwem parametrów oraz wyjątkową stylistyką. Nic więc dziwnego, że notebooki producenta są coraz chętniej kupowane. Według wyników badań przeprowadzonych przez instytut badawczy GFK Polonia, w pierwszym kwartale bieżącego roku firma Samsung zrealizowała prawie połowę swojej całej ubiegłorocznej sprzedaży, która wyniosła 150 tysięcy sztuk. Wzrost poziomu sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego spowodował, że Samsung awansował w rankingu producentów notebooków z czwartego miejsca na drugie.

***

Informacje o firmie Samsung Electronics
Samsung Electronics jest światowym liderem w produkcji półprzewodników, sprzętu telekomunikacyjnego, cyfrowych nośników informacji oraz rozwiązań integrujących technologie cyfrowe. W roku 2008 sprzedaż spółki holdingowej osiągnęła wartość 96 miliardów USD. Firma zatrudnia około 164 000 pracowników w 179 oddziałach w 61 krajach i składa się z dwóch głównych działów: Digital Media&Communications i Device Solutions. Firma Samsung Electronics, uznawana za jedną z najszybciej rozwijających się marek globalnych, jest czołowym producentem telewizorów cyfrowych, układów pamięci, telefonów komórkowych oraz ciekłokrystalicznych ekranów TFT. Więcej informacji ona stronie www.samsung.pl.


Kontakt dla dziennikarzy:

Samsung Electronics Polska
Anna Koziarek:
Tel.: (22) 607 46 56
e-mail:

Agencja PR Partner of Promotion
Agata Kowalczyk: Account Executive
Tel.: (22) 858 74 58 wew. 68, 794 763 067
e-mail: